Gå til innhold

Stenge ute annen lyd (på trening)

Anbefalte innlegg

Leter etter et rimelig headset som jeg bruke på trening. Jeg trenger imidlertid noe som gjør meg "døv" når jeg har dem på. Jeg klarer snart ikke mer av det jævla DUNKDYUNKDUYNKDUNKDUNK skvipet de kjører på "maks" hver gang jeg er og trener.

Pris 500kr pluss minus.

Jeg vil leve i min "egen verden", uten å bli forstyrret av verken andre folk eller andre lyder, så godt det lar jeg gjøre.

Har lite erfaring med hodetelefoner, så må nesten spørre. Tusen takk for all hjelp. :thumbup:

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vektløfting, ja.

Er ikke avhengig av å ha noe som tåler å bli "ristet" må på, så vet jeg ikke helt egentlig. Når jeg ser nærmere på bildet, er jo dette slike som "sluker" øret helt. Og på trening svetter man jo som en gris, og disse er kanskje litt store og uegnet i den forstand.

http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=46854#

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Da slapp jeg å lage en tråd selv, hehe.

Øreplugger er altså best? Men hva med kabellengde? Jeg er ganske høy og har iPoden i lukket bukselomme. Når jeg trener, og gjør en øvelse som krever store bevegelser, eller tom. f.eks løping, så er ikke kabelen til iPod pluggene lang nok. Noen øreplugger av høy kvalitet, gjerne høyere enn standard iPod, som har lengre kabel og egner seg til trening?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...