Stian89 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Leter etter et rimelig headset som jeg bruke på trening. Jeg trenger imidlertid noe som gjør meg "døv" når jeg har dem på. Jeg klarer snart ikke mer av det jævla DUNKDYUNKDUYNKDUNKDUNK skvipet de kjører på "maks" hver gang jeg er og trener. Pris 500kr pluss minus. Jeg vil leve i min "egen verden", uten å bli forstyrret av verken andre folk eller andre lyder, så godt det lar jeg gjøre. Har lite erfaring med hodetelefoner, så må nesten spørre. Tusen takk for all hjelp. Endret 7. mai 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
KNB Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hvilken trening er det du tenker på? Vektløfting eller jogging e.l. Viss det er jogging e.l. så bør du satse på øreplugger. Men det headsettet du såg på virket greit for trening på treningsstudio Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Vektløfting, ja. Er ikke avhengig av å ha noe som tåler å bli "ristet" må på, så vet jeg ikke helt egentlig. Når jeg ser nærmere på bildet, er jo dette slike som "sluker" øret helt. Og på trening svetter man jo som en gris, og disse er kanskje litt store og uegnet i den forstand. http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=46854# Endret 7. mai 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
KNB Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Ja, blir vel ganske upraktisk med headsett, du kan ta en tur innom en elektrobutikk å kjøpe noen koss øreplugger som stenger ut lyd. Disse er veldig bra til trening osv. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg bruker Sennheiser CX300 når jeg trener på treningsstudio, det er alstå ørepropper. De isolerer veldig bra, så man hører nesten ingenting utenfra. Lydkvaliteten er også veldig god spør du meg. disse går for koster ca. 400-500 i butikken. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Da slapp jeg å lage en tråd selv, hehe. Øreplugger er altså best? Men hva med kabellengde? Jeg er ganske høy og har iPoden i lukket bukselomme. Når jeg trener, og gjør en øvelse som krever store bevegelser, eller tom. f.eks løping, så er ikke kabelen til iPod pluggene lang nok. Noen øreplugger av høy kvalitet, gjerne høyere enn standard iPod, som har lengre kabel og egner seg til trening? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Ser at de har en Sennheiser CX400 på applestore i Norge som er billigere enn på Sennheisers egen hjemmeside i USA, og at denne også har forlengelseskabel. Ser den bra ut til mine formål tro? Link Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Funker gull til trening, men husk at du hører deg selv ganske bra da, prøv f.eks å spis potetgull mens du hører på musikk med de. Jeg tror du blir fornøyd med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå