iCar Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Mulig jeg er sent ute, men når jeg skulle starte spillet idag så måtte jeg laste ned en update før jeg kunne spille var på ca 18mb. Noen som vet hva det evt var?? Edit: Glem det fant ut, fix for multiplayer http://www.ps3fanboy.com/2008/05/07/gta-iv...freezing-fixed/ Endret 7. mai 2008 av adi_82 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Looks like Grand Theft Auto IV got a little band-aid patchwork today with a 1.01 update. It's a small little tweak at 18 MB, and it supposedly will fix up those freezing problems everyone's been getting antsy over. So far, we've been playing with the new patch for the past few minutes and everything seems to be going smoothly. [update: Looks like the freezing issue has not been fixed after all. Many gamers are stating the problem is persisting. Apparently, this update is supposed to fix multiplayer connectivity issues which cause the game to lockup. Eurogamer notes: "reducing the loads on the servers at GameSpy and hopefully the completely random hangs that some users have seen".] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå