Ivar Bjo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har en venninne som har et lite problem, etter at jeg hadde prøvd ut remote assistance (via MSN) med henne begynte hun å skrive bokstaver og tall i samme setning uten at hun ville det. Eks. å så b35r det dår35g 5g1en. Noen som vet hva problemet kan være?? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har ho laptop ? I tilfelle vil eg tru det er num lock som er slått på. Slik at tastane rundt I og L og disse er blitt til num lock tastar. Det er sikkert to tastar du må trykka ned for å slå det av. Mulig ein knapp ved sia av venstre ctrl og ein num lock knapp ein plass på tastaturet. Leit litt ! Prøv dykk fram. Lenke til kommentar
Ivar Bjo Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Hun har en laptop, takk for svarene, skal gi beskjeden videre. Også krysser jeg fingrene. Lenke til kommentar
Ivar Bjo Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Veit kva merke ho har også ? Nei, jeg vet ikke hvilket merke hun har. Har dette stor betydning?? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Neiss, men viss hu var litt blond så kanskje hun ikkje fann dei rette tastane, men så kunne me hjelpa ho med å finna dei Lenke til kommentar
Ivar Bjo Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Hun er ikke blond sånn til vanlig, og ikke noe mer blond enn andre jenter på pc Men det skal vell godt gjøres å trykke så feil Lenke til kommentar
avRack Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hehehe, kan vera litt vanskeleg å finna rett tast. Men lat ho prøva:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå