Gå til innhold

Prosjekt- Brusbox Codename: L brus.

Anbefalte innlegg

Prosjekt: Codename Lopern Brus

Jeg er da en 15 år gutt som kom opp med iden en gang jeg kom hjem fra Skolen med en liten Brusbox fra sverige, jeg har hatt tanker om å lage en pc, men bare bygge en med komponentene i et gammelt kabinett, men ette mye tenking og hvordan jeg kan gjøre miljøet et bedre sted så Tenkte jeg at hvorfor ikke være miljøvennlig å lage pc på samme tid, SÅ JEG took alle disse brusboxene jeg ikke hadde kastet og la dem foran meg.... OG BAM!!!

Lage et stilfult kabinett, som ser ut som en cola boks!!

Men etter å ha spurt Coca Cola om jeg kunne bruke deres design, og fikk et nei, så må jeg finne på en egen brus type Lopern BRUS!!!

Så i første omgang skal jeg lage kabinettet, hvis jeg får penger nok så skal jeg utsmykke den innvendig^^

Vi får se om jeg får nok tid, for nå er det snart eksamen tider :p

Jeg har planer om å ta den med på tg til neste år^^

ferdig-produktet-foran.jpg

Dette er da tegningene til nå, jeg har tenk til å skifte farger, sånn at det blir mer stil fult, ( Det skal stå lopern på sidene som skal være kutta ut så det kommer lys ut av hullet med navnet mitt \,,/)

Her er da linken.

Brusbox

Jeg har da startet på en blogg jeg fikk av klanen min etter som de var den første som hørte om prosjektet. Så skjekk ut startsiden våres, det kommer nyheter ofte^^

N.u.F

Komentar tråd

(du kan også komentere på bloggen)

Gamle poster ligger nederst, så start fra bunnen.

Jeg legger ut post her vær gang det er en ny inne på bloggen.

NB: Unskyld for alle skrive feil, men jeg er ikke god på det, og hvis jeg hadde sittet her og sett over alle skrivefeilene mine så tror jeg at jeg aldri hadde blitt ferdig.

SPonsorer kunne jeg trengt, så send en mail på : [email protected]

Hilsen Karl

Endret av Karlpwns
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...