Gå til innhold

Hvor ofte bør man bytte klær?


Anbefalte innlegg

Bukser - kan godt bruke samme buksa hele uka så lenge den ikke blir tilgriset

Undertøy - byttes ca hver 2 dag, eller ved behov:P

Tskjorte/skjorte - byttes ca hver 3 dag

Genser - bruker stort sett aldri genser, da skal det være veldig kaldt..

Sokker - ca hver 2 dag eller ved behov

Dusjer/bader 2-3 ganger i uken, også etter behov, bytter da stort sett alltid undertøy + t-skjorte/skjorte samt sokker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bukser - kan godt bruke samme buksa hele uka så lenge den ikke blir tilgriset

Undertøy - byttes ca hver 2 dag, eller ved behov:P

Tskjorte/skjorte - byttes ca hver 3 dag

Genser - bruker stort sett aldri genser, da skal det være veldig kaldt..

Sokker - ca hver 2 dag eller ved behov

Dusjer/bader 2-3 ganger i uken, også etter behov, bytter da stort sett alltid undertøy + t-skjorte/skjorte samt sokker.

 

Svetter du ekstremt lite eller noe?

Hadde jeg byttet klærne mine så sjeldent som deg hadde det luktet ganske ille....

Lenke til kommentar

bytter t-skjorte, boxer og sokker hver dag, kanskje flere ganger om dagen, i og med at jeg dusjer en eller to ganger hver dag. bukser og gensere bruker jeg maks tre ganger før jeg kaster det på vask. etter fest slenges selvføøølgelig alt på vask med en gang.

 

noe av det ekleste jeg vet om er å ta på seg brukt undertøy etter man har dusjet.

Lenke til kommentar

Sokker, boxer og t-skjorte byttes hver gang jeg skal dusje, noe som varierer etter behov, men alltid etter trening selvsagt.

 

Buksa/skjorta vaskes når den er skitten/lukter og byttes når den blir ødelagt, slik som når lommene er ødelagt.

 

Bytter på klærene når jeg føler for det, kan gå måneder med samme skjorta bare fordi den er grei å ha på seg.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Går jeg hjemme og slasker et par dager i strekk, tar jeg meg ikke bryet med å bytte klær medmindre jeg har dusjet. Til vanlig byttes t-skjorten, sokkene og boksershortsen hver dag. Buksen kan jeg gå med i opp til fire dager før den vaskes, men dette forekommer heller sjeldent. Til vanlig vaskes buksene etter å ha vært i bruk i to dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...