Breivik. Skrevet 5. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2003 Har nå hatt min Fujuitsu Siemens Amilo D8820 i 2uker, og tenkte jeg kunne dele erfaringer med de som lurer på å kjøpe seg en Desktop erstatter. Den har 2,53ghz, 60gb, 256mb ram og ATI Radeon 9000. Denne laptopen er med andre ord kraftfull. Det er alt du kan tenke deg av porter, så jeg har ikke savna noe der. Selve utseende er meget bra synest jeg, ikke så trist og grått som enkelte andre laptoper er. Vekten er på ca 3,5 kg, men det er ikke noe som plager meg siden jeg ikke frakter den så mye. Viften er litt irriterende , siden den slår seg på hvert 20 sek, og er på 10 sek under surfing el. Men jeg skal innstalere speedfan og regulere hastigheten. Høytalerene er gode, men lyd nivået er ikke akkuratt så veldig høyt, så viss du sitter i en litt støyende bil el. må du bruke headsett. Har spilt C&C Generals, Battlefield, Medal Of Honor, CS på den, og alt fungerer perfekt, utenom Battlefield som hakker noen ganger på single play, men ikke på multiplay. Men grunnen er for lite ram. Hdd'en er på hele 60gb, noe som gir plass til en del filmer, spill, mp3 etc. Desverre er den på bare 4200 rpm vil noen si, men jeg synest ikke det er noen spesiell ytelses forskjell, bortsett fra når du video redigerer eller/og du har sluppet opp for ram. Håper dette hjalp litt til dere som vurderer seg å kjøpe en slik. Send meg spørsmål om det er noe dere lurer på Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 5. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2003 Hei, Jeg synes at det er veldig bra at du deler erfaringene dine med oss andre. Håper andre følger opp med liknende poster. Bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå