Mr.Anki Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Hei. Ser at Netshop har et gigantisk pallesalg nå og mange varer skal bort! Her kan det være godbiter å hente til en fin pris Link: Gigantisk pallesag! Endret 7. mai 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
melsom Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Så dette er varer som fjernes fra sortimentet for å få plass til Microplex sine varer? Neitakk.. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Så dette er varer som fjernes fra sortimentet for å få plass til Microplex sine varer? Neitakk.. Den der skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 De rydder på lageret for å få plass til produktene fra NetShop Oslo og Microplex, Microplex kjører forøvrig sitt eget salg i pinsen ved oppmøte for å kvitte seg med en del produkter, selv skal jeg ta meg turen til sarpsborg for å handle inn litt fra Microplex. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ser bra ut. Kanskje jeg får sløst noe penger før sommeren ;P Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ser at Netshop er dyre på pallefrakt. For å sende for eksempel en Panasonic TH-42PX80 42" Plasma TV,så tar Netshop 1000 kr i frakt til nord Norge. MPX tar halvparten i frakt. Bare et lite tips til de som vurderer ny plasma. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ser at Netshop er dyre på pallefrakt. For å sende for eksempel en Panasonic TH-42PX80 42" Plasma TV,så tar Netshop 1000 kr i frakt til nord Norge. MPX tar halvparten i frakt.Bare et lite tips til de som vurderer ny plasma. Er ikke netshop som tar betalt for det, det er NorCargo Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Ser at Netshop er dyre på pallefrakt. For å sende for eksempel en Panasonic TH-42PX80 42" Plasma TV,så tar Netshop 1000 kr i frakt til nord Norge. MPX tar halvparten i frakt.Bare et lite tips til de som vurderer ny plasma. Er ikke netshop som tar betalt for det, det er NorCargo Både MPX og Netshop bruker Tollpost,så MPX har tydeligvis en bedre fraktavtale. Du sparer nøyaktig 500 kr ved å bestille den Panasonicen fra MPX i stedet for Netshop. Endret 8. mai 2008 av Morten K Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er jo stort sett bare utgåtte ting med dårlige priser dette er. Finner flere ting billigere eller til like priser andre steder, mens noen produkter er så gamle at bare NetShop har de. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Ser at Netshop er dyre på pallefrakt. For å sende for eksempel en Panasonic TH-42PX80 42" Plasma TV,så tar Netshop 1000 kr i frakt til nord Norge. MPX tar halvparten i frakt.Bare et lite tips til de som vurderer ny plasma. Er ikke netshop som tar betalt for det, det er NorCargo Både MPX og Netshop bruker Tollpost,så MPX har tydeligvis en bedre fraktavtale. Du sparer nøyaktig 500 kr ved å bestille den Panasonicen fra MPX i stedet for Netshop. Jeg mener jeg betalte 300-400 for min 37" 25,7kg totalt fra komplett... Og da antar det ble sendt via vanlig post. Endret 8. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Nå har det kommet et par nye tilbud ser jeg Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fikk lyst på de Energy Connoisseur C-9 høytalerne. Bra pris på dem. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Så bra ut de kanskje. (nesten null peil på annlegg). Har vurdert noen "satelitt" høytalere som kostet 2100 kr (nogenlunde skikkelige høytalere) + en forsterker med finesser slik at jeg som nerd har noe og leke med i flere uker. Så blir disse da gode bakhøytalere i framtiden når jeg får plass... Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 virker som det er mye "gamle" varer de skal kvitte seg med... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Er nok det ja. Ser at de tar 100kr mer for Lian Li sort enn de tar for sølv versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå