lurfelus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Her letter Korean Air Cargo sin Boeing 747-400 fra Gardermoen. Måtte lette bildet en del fordi det ble litt undereksponert, men slapp unna støy. Ellers har jeg brukt litt sharpen og rettet horisonten. Egen vurdering: God skarphet, fin vinkel, spennende motiv. Vil jeg gjerne se bildet gjennom dine øyne! Exif: ISO: 100 200 mm f/4.0 1/4000 sec Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ville muligens satset på mer luft foran flyet. BIldet er fint det, men synes det er litt for ordinært i forhold til de fleste andre flybilder jeg har sett. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ville muligens satset på mer luft foran flyet. BIldet er fint det, men synes det er litt for ordinært i forhold til de fleste andre flybilder jeg har sett. ok. da må jeg stille spørsmålet. Hvordan ville du fått til et anderledes flybilde? byttet vinkler? ventet på at flyet skal slå nedi bakken før den lander? Jeg også vil ta anderledes bilder, men ser ikkje helt kordan man skal gjøre dette så veldig anderledes, men håper du kan gi alle tips om det? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ok. da må jeg stille spørsmålet. Hvordan ville du fått til et anderledes flybilde? byttet vinkler? ventet på at flyet skal slå nedi bakken før den lander?Tatt det ovenfra kanskje? ;-) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 hva er det nå det heter.. panorere det hadde vært kult det.. Men jeg er ikke i stand til å gjøre det selv.. prøvd et par ganger, bli ikke helt fortrolig hehe. Bildet er fint det i sitt slag, ja luft foran kunne ha vært et fordel. Men det er vell selve flyet som ønskes å fremvise her. Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 hva er det nå det heter.. panorere det hadde vært kult det.. Men jeg er ikke i stand til å gjøre det selv.. prøvd et par ganger, bli ikke helt fortrolig hehe. Bildet er fint det i sitt slag, ja luft foran kunne ha vært et fordel. Men det er vell selve flyet som ønskes å fremvise her. Du skal være bra god til å få bildet skarpt, med tanke på at flyet roterer på ca 160 KT og akselerer hele veien, motorpådrag til climb-out. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå