Gå til innhold

BK: Five-O at the curb.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvorfor, men bildet ditt kommer ikke opp :p Står bare "Bilde" i en liten rute.. Så da blir det litt vanskelig å gi kritikk :p

Edit: um... Når jeg postet svaret, kom det opp.. :whistle:

Fin vinkel, men jeg tror jeg hadde likt det bedre hvis du hadde fokusert på skater'n og ikke den kanten. Ellers fin himmel, vinkel og "plassering" av skater'n :)

Endret av Braekke
Lenke til kommentar

Litt bildekritikk fra min side også kanskje...

Første bildet fungerer ganske bra. Effekten virker bevisst brukt og fungerer greit. Skulle gjerne hatt fokuspunktet litt lenger bak. Det andre bildet virker fokus mer uheldig. Litt for mørkt på selve trucken til at jeg klarer og dømme om fokuset sitter der, men synes det burder vært mer fokus på Arsdal, og ikke brettet. ;)

Lenke til kommentar
Litt bildekritikk fra min side også kanskje...

Første bildet fungerer ganske bra. Effekten virker bevisst brukt og fungerer greit. Skulle gjerne hatt fokuspunktet litt lenger bak. Det andre bildet virker fokus mer uheldig. Litt for mørkt på selve trucken til at jeg klarer og dømme om fokuset sitter der, men synes det burder vært mer fokus på Arsdal, og ikke brettet. ;)

Takk, mystiske mann.

Lenke til kommentar

Er da ikke så mystisk. Gikk i samme klasse som din modells bror i tre år på ungdomsskolen. Så mann og mann. Ungdom i hvertfall. Men vi møtes vel på Akam-treffet. Har sikkert sett deg før. UKM eller noe sånt. Du hadde jo noe med gitar i nicket ditt før, og alle dere Trollåsen-dyr spiller jo i band. :p

Men går kanskje litt OT her...? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...