Zuul Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Til alle dere som vil krepere av latter, sjekk denne linken: http://www.tull.no/innhold/moro/bigbrother.php Det gjorde jeg til de grader Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Den kan du ha mye moro med hehe Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Synes den var bra jeg... Brukte den på vennene mine og sendte den på mail til alle Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 heh, kanskje ikke direkte humor, men litt mer med virkeligheten. Anne Mona (ja ho fra den lille bygda sør i landet) sa nemlig til f'vennen i dag: "Jeg har lyst til å stå på bensinstasjon eller jobbe med mennesker". da har du planer om å komme langt i livet ja. Jobbe på en bensinstasjon, nei så store drømmer =) Sier det litt om hvilke mennesker som melder seg på bigbrother? men for all del, flott at noen vil jobbe på bensinstasjoner i 20 år Lenke til kommentar
spae Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 haha så fett! navnene jeg skrev passet utrolig bra til teksten.. Lenke til kommentar
lauking Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 W00T? Hvor f*** kom K3m8z0r fra (cs-nicket mitt ei lita stund)? Ikke h4xx0rz.tk vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå