kjeterik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har en 1997 modell 75hk mariner som serienummerlappen nesten er helt borte på... Er det noen som vet hvor serienr. står stemplet på motorblokka? Har prøvd å se litt men finner ingenting. Må nesten ha det når man skal bestille deler. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har en 1997 modell 75hk mariner som serienummerlappen nesten er helt borte på...Er det noen som vet hvor serienr. står stemplet på motorblokka? Har prøvd å se litt men finner ingenting. Må nesten ha det når man skal bestille deler. Du må vel ikke ha serienummeret for å bestille deler? :S Holder vel at du vet årsmodell, merke og motorstørrelse? :S Lenke til kommentar
kjeterik Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Det finnes flere forskjellige typer som ble laget av 75 hk. Mange deler er nåkk like men ikke alle. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Kanskje du kan prøve å spørre her http://baatplassen.no/i/index.php?act=idx Fort mulig at `Droll` kan hjelpe deg. Endret 8. mai 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Er båten/motoren registrert i småbåtregisteret/securmark ligger nummeret lagret hos de, eller du har det på et båtkort, sjekk også gamle kontrakter f.eks. Lenke til kommentar
droll Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har en 1997 modell 75hk mariner som serienummerlappen nesten er helt borte på...Er det noen som vet hvor serienr. står stemplet på motorblokka? Er du 100% sikker på årsmodellen er det ikke så nøye med serienr ved delebestilling, problemet med utenbords motorer er at de har en tendens til å bli yngre med årene, merkelig men sant ..... Ang. serienr.... let på styrbord side eller oppå blokka, helt fremme ved skille til toppen ( var ihvertfald det på mange modeller ) Hvilke deler er det du ser etter da ??, veldig mange av delene blir brukt på mange modeller . Kanskje du kan prøve å spørre her http://baatplassen.no/i/index.php?act=idx Fort mulig at `Droll` kan hjelpe deg. Mulig det ja Arne Kjetil Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hallo A.K Se der ja, du er vært her siden 2002 ser jeg. Før meg på ditta formuet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå