dilma Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Skal til London i helgen og trenger ville shoppingspots for gutter/menn. Var i london i fjor, men var ikke noe særlig kjent der, så fant ikke noen bra sjapper. Tenker på alt fra shoppinggater, sentre, lubugre streetshops, freaka rocke sjapper. Gi meg alt dere har! kjør på! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Bond Street kanskje? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Harrods ! Etter min mening det beste stedet å shoppe i London. Lenge siden jeg var der, men det jeg husker er positivt. Glemte å nevne at det er et kjøpesenter. Endret 7. mai 2008 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Helt elendig på å huske navn, men skal prøve å komme opp med noen: Kjøpesentere: Selfridge, Harrods og Harvey, Selfridges Gater: som nevn Bond street og New Bond street, Sloane Street, Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Camden har mye forskjellig. Kanskje ikke super kvalitet på alt, men du kan finne mye forskjellige stiler der, selv for gutter. Ta t-bane eller buss og spør noen om hvor markedene er når du kommer fram. (Ikke så godt skiltet fra t-banestasjonen.) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har ikke lest noen, men de kan være nyttige. http://www.aftenposten.no/reise/guider/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå