ronron25 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fra midten av plata har jeg fått en sprekk på ca 14 millimeter. Kan det føre til lagg? Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Lagg kan det ikke bli nei, siden det styres av internettilkoblingen din, men sprekken kan gjøre det vanskelig å starte spillet fra DVDen. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Lagg kan det ikke bli nei, siden det styres av internettilkoblingen din, men sprekken kan gjøre det vanskelig å starte spillet fra DVDen. Okey, takk! Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har samme problem men jeg låner cden til naboen. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har samme problem men jeg låner cden til naboen. Jøss, går det? får man ikke problemer med CD-key og det der, og hva med passord osv? Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har samme problem men jeg låner cden til naboen. Jøss, går det? får man ikke problemer med CD-key og det der, og hva med passord osv? Plata er masseproduserte duplikater av en master plate og alle er like. Det er kun cdkey som skiller de forskjellige installasjonene. Spillernavn og passord er styrt online av Gamespy. Og har du problemer med mistet/ødelagt plate står det beskrevet på en side i manualen på hvordan du kan kontakte EA for å få erstattet/byttet platen din. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 "Og har du problemer med mistet/ødelagt plate står det beskrevet på en side i manualen på hvordan du kan kontakte EA for å få erstattet/byttet platen din." Interessant, takk for den ! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Last ned BF2 plate og emuler en CDrom i Daemontools Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Hadde en BF2 collection DVD, og den funka. Siden den ikke har den samme Cd-nøkkelen som den med sprekk, så trodde jeg ikke det ville fungere, men det gjør det altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå