vbjornevik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hadde en diskusjon med en vennine på MSN i dag, hvor vi diskuterte såpe. Selv vet jeg ikke helt hva jeg bruker, da det ikke er jeg som kjøper den.. Vet bare vi har Palmolive-"kanne". Det eneste jeg fikk vite at henne var at hun aldri bruker Lano. Hva bruker dere? Lenke til kommentar
runela Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Telletråd? Bruker first price... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 AltMuligTråd.. Kan bli litt interesant.. Noen lager såpe selv vettu. Pappa hadde first price på jobben.. den luktet ganske godt Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 lano er skikkelig dårlig, men husker ikke navn på den såpen jeg har... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dove. Gjør godt for hendene. =) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Pamolive, den er så kosenlig å se på Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ingenting slår sånn derre skumsåpe Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Lano skum er bra synes jeg, men har fortsatt en hånd på palmolive. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Lano lukter jo helt vederstyggelig grusomt. Palmolive Shea Butter, derimot! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Dr. Groeve's barnesepe i dusjen, lano ved vasken og noe kjøkkenhåndvask greier på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Lano Skum er bortkastet penger. Innholder alt for lite. Bruker vanlig lano til hendene. Wella Shampo og Balsam i håret. En form for Fistprice dusjesåpe flytende. Hadde Vaseline Intencive Care Dusj såpe før. Zalo på oppvasken Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Diesel Fuel For Life Dusjsjampo Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Petrol Shave! Instant Shave. Just splash a bit in your face and light it up. Burns can happen, we dont take any responsibility of burn damages Endret 8. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Lano. Brukt i årevis. Eneste som duger og som har en nogen lunde akseptabel lukt. Det er Lano eller Lactacyd, men Lactacyd er dyrt og Lano er ikke, så da blir det Lano. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå