archanios Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei. Vi held for tida på å lage ein liten filmsnutt og ei nettside, der denne og eindel anna info, bilder osv skal ligge og mot bedre viten fant fleirtalet på gruppa ut at sida skulle lagast i flash. Vi er to stk som kan litt, men kanskje ikkje så mykje at vi får til alt mulig. Tingen er at vi skal lage ein videoavspelar, som skal komme opp i hovedvinduet når vi trykker på menyen. Videospelaren skal kunne startast, stoppast, pause og ha ei tidslinje som ein kan hoppe dit ein vil i filmen. I tillegg skal vi ha eit ganske enkelt bildegalleri. (Håpar det er ganske enkelt i det minste) Ikkje så forferdelig mange bilder, men med en liten previewlinje nede, der en kan velge det bildet en vil sjå på. Dersom nokon har ein god idé på korleis vi kan lage desse to elementa så enkelt som mulig, og gidder å skrive litt om det, evt veit om tutorials eller lignande for noko sånt, så ville eg sette veldig stor pris på det. hvis det er noko eg ikkje har spesifisert så er det berre å seie ifra.. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Google is my friend! Så kjapt igjennom den, og den ser ganske OK ut. http://www.flashgallery.org/ Så slipper du å kode det selv, men har ikke testet det ut så kan ikke dele min erfaring. Endret 7. mai 2008 av decophly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå