Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kan en fremdeles være privatist i 2fy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er dette mulig også høsten 2008, samt er det mulig å ta dette opp selvstendig om man da skjønner stoffet, eller må man ha øvelser.. om noen har gått igjennom dette:P

Du må ha gått igjennom en del lab øvelser å få de godkjent

Lenke til kommentar
er dette mulig også høsten 2008, samt er det mulig å ta dette opp selvstendig om man da skjønner stoffet, eller må man ha øvelser.. om noen har gått igjennom dette:P

Du må ha gått igjennom en del lab øvelser å få de godkjent

Tull. Når du kommer på eksamen får du et tema du skal lage en problemstilling til, pluss at du må velge et av to forsøk. Dette skal du gå gjennom foran sensor, så det er klart det er en fordel om det ikke er første gang du ser utstyret. Bortsett fra at det er en gedigen fordel å ha gjort forsøket, er det ikke noe krav, og det er heller ingen form for innlevering etc. Som privatist får du kun karakteren fra eksamen.

For å svare trådstarter: Jeg er rimelig sikker på at du kan melde deg opp til eksamen i høst. Hva med å ringe privatistkontoret og forsikre seg? Og ja, det er fullt mulig å ta det opp selvstendig. Men som sagt er det en fordel å ha gjort forsøkene. Du burde ihvertfall skaffe deg en liste over forsøkene og gå grundig igjennom dem. Aller helst burde du prøve å få lånt utstyr på en eller annen måte.

Hilsen en som hadde 2fy-eksamen for under to uker siden. (Jeg tok faget på privatgymnas, men tror jeg hadde oppnådd samme resultat på egenhånd(bortsett fra forsøkene). Med tanke på hvor mye det kosta, hadde det vært billigere å kjøpe utstyret selv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...