Gå til innhold

Xbox 360 Arcade eller Premium?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på å kjøpe meg en Xbox 360. Må kjøpe den fra elkjøp, da jeg har gavekort på 1200kr der. Jeg vil ha mest mulig for pengene. Men hva er egentlig forskjellen på Arcade og Premium?

De har jo begge trådløs kontroller og HDMI. På premium får du riktignok med headset, en internettkabel og en 20gb harddisk. Men harddisken får du får 650kr, internettkabeler har jeg masser av og headset trenger jeg ikke. Eneste jeg kan tenke meg da, er at Premiumen yter bedre ?

Hva skal en med 20GB harddisk? Arcade har jo en minnepinne på 256mb, noe som holder til savegames?

Er det noen grunn til å kjøpe Premium, når du får Arcade for 1000 kr mindre? Litt forvirra :p

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok bra! :D

Men skal vel gå ann å koble til en ekstern harddisk også ? Tror jeg leste det en plass.

Ellers tenkte jeg at jeg skulle prøve å modde den, slik jeg kan spille mine backups. Hvilke alternativer har jeg? Kan jeg spille online med originale spill, når jeg har moddet xboxen?

Lenke til kommentar

Du kan ikke bruke ekstern HDD til demoer, saveames og Marketplace-ting. Det eneste er dine egne sanger, bilder og filmer. Du kan ikke spille online med en moddet Xbox, såvidt jeg vet. Eller, du KAN, men du kan bli bannet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...