steinrawr Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 hei, jeg har kjøpt meg stasjonær PC, men jeg trenger trådløst nettverkskort siden jeg ikke har noen ledige kontakter til den. det jeg egentli lurte på er om dette duger: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=301248 eller om jeg evt burde koble ut min xbox360 og heller ta den på trådløst? eller kjøpe et dyrere og bedre nettverkskort, siden det er ca 10 m til routeren, og flere vegger + en etasje? på forhånd, takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Spørsmålet du stiller er ikke så enkelt, for det er vanskelig å gi et fornuftig svar. Demping i vegger og tak er vanskelig å forutsi og må nesten prøves i praksis. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 ja. på min bærbare som nå står på samme plass som dette adatperet havner, har very good /excelent connection stortsett hele tiden, så sånnset går det nok bra. men det jeg er på utkikk etter er om noen vet noe om dette kortet, og om jeg vil få problemer? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har kortet selv og det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå