KjetilSLund Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hei!!! Når jeg har creata og spiller mot boter klikker det med en gang men går bra når jeg spiller over intern nett??? noen forslag?? Asus P4PE Asus Geforce 4 ti 4200 pentium 4 2.0 gigg 64 mb ramm. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 mener du INTERN NETT eller internett? Lenke til kommentar
KjetilSLund Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 INTERN NETT???? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Faren til x-dama mi kalte internettet i gamle tider for intern nett..kinda lolish Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei!!! Når jeg har creata og spiller mot boter klikker det med en gang men går bra når jeg spiller over intern nett??? noen forslag?? Asus P4PE Asus Geforce 4 ti 4200 pentium 4 2.0 gigg 64 mb ramm. det ser ut som du har veldig lite ram, jo flere boter du adder jo mer ressurser krever spillet. Så hvis du har addet flere boter enn maskinen klarer kan dette frembringe et krasj. Men når du spiller over internett krever det ikke så mye av maskinen. Fordi da trenger ikke maskinen å generere motspillere, skjønner ? Så du trenger nok litt mer ram, for 64mb ram er altfor lite Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Spurte han om hvilket spill det var? Hvilket OS har du? Spørs om rammen har så mye å si da, men men... Må bare vite hvilket OS du har, da kan jeg kanskje hjelpe Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 høres ut som om det er ram'en sin skyld, ja... eller den fraværende dittoen... bare et tips: moderatorene er ikke noe glade i sånne overskrifter, prøv å forklare litt mer i topicen... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hæ???? 64mb ram på en sånn pc!!! det er jo nesten overkill! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Skaff deg mer RAM, der er nesten en skam å ha mindre enn 256/512 MB idag. Botene krever RAM, og har du lite av det resulterer det til kræsj. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hæ????64mb ram på en sånn pc!!! det er jo nesten overkill! Nesten overkill? :o ? Det er total overkill 2k3! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hæ????64mb ram på en sånn pc!!! det er jo nesten overkill! Nesten overkill? :o ? Det er total overkill 2k3! øyy, ikke mob 64 ram, har 16mb på maskina ¨på siden av meg:( ja det er nok rammen sin feil wow en cs hater hjelper en cs spiller *stolt av seg selv* Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Noen som vet om en bra side der du kan laste ned runder og waypoints til CS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå