Gå til innhold

nynasister bruker max manus som "bevis"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er den dummeste videoen/billedserie jeg har sett på lenge. Den fortalte meg veldig lite, ga meg ingen ting (og godt er det).

 

Det eneste jeg lurer på er hvor det skrives ”Get Out - Drug Dealer Scum!” hva mener de med det? Etter tidligere artikler jeg har lest i aviser (papir), så er en del av personene i dette miljøet dømt for narkotikaforbrytelse (har ikke giddet å finne dok. på nett). Skal de da kaste seg selv ut??

Lenke til kommentar
Noen som har lest mange av kommentarene?

Utrolig at det finnes så mange nazister og rasister i Norge. :no:

 

Off topic:

Hva heter den sangen som spiller helt i starten?

 

Det har jeg også lurt på...

Tror bandet heter White Diamond Death.

 

Anyways, de som vil laste ned låta finner hele videon her: http://www.youtube.com/watch?v=zrQNwmWvmBE

Og instrukser om hvordan man laster ned lydsporet fra videon her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1018732&hl=

 

Litt dårligere lydkvalitet på den videon jeg linket til kanskje....

Er som sagt ikke nynazist, bare synes sangen er jævla fet ;)

Lenke til kommentar
Eg har flagga filmen som hate speach mot religion (om du ser på kva han har skrivi i framstillinga av filmen)

Det er ganske interessant at han rakker ned på muslimer, i og med at nazister og muslimer faktisk kan finne på å samarbeide i kampen mot disse fæle jødene :lol:

 

Ikke forvent deg at dagens nynazister har noe greie på historie.

 

Blitzere...nynazister.. same shit, different wrapping. Heldigvis er det så få av disse historieløse drittungene, at alt dem kan gjøre er å poste amatørmessige filmer på youtube.

 

...sa fyren med anarki-symbol som avatar.

 

Det er helt feil, det er et Ateist symbol...

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Det er som sagt ytringsfrihet i norge, og jeg støtter helt og fullt nynazister sin rett til å ytre sine meninger, så lenge de ikke bryter noen lover. Dere som er uenige får heller ta debatten med dem, istedet for å slenge rundt seg hvor dum og teit og udugelige de er. Det får nynazistene til å virke som de "voksne" i denne saken :)

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Det er som sagt ytringsfrihet i norge, og jeg støtter helt og fullt nynazister sin rett til å ytre sine meninger, så lenge de ikke bryter noen lover. Dere som er uenige får heller ta debatten med dem, istedet for å slenge rundt seg hvor dum og teit og udugelige de er. Det får nynazistene til å virke som de "voksne" i denne saken :)

 

Eh? Kan du vise meg hvor i "denne saken" nynazistene har kommet med et rasjonelt argument for noe som helst?

Lenke til kommentar
Det er som sagt ytringsfrihet i norge, og jeg støtter helt og fullt nynazister sin rett til å ytre sine meninger, så lenge de ikke bryter noen lover. Dere som er uenige får heller ta debatten med dem, istedet for å slenge rundt seg hvor dum og teit og udugelige de er. Det får nynazistene til å virke som de "voksne" i denne saken :)

 

Selvfølgelig står ytringsfriheten over alt. Men hvem er det du sikter til når du skriver dette?

Lenke til kommentar

At et samfunn lar nynazister OG blitzere gå fritt rundt og lar de få yttre sin mening er bevis på et sundt og godt samfunn i mine øyne. Jeg er vel den kjedelige A4 fyren som befinner meg sånn midt på treet i meninger osv i forhold til disse gutta, men jeg FORSTÅR at vi trenger begge leire for at ALLE aspekter skal få komme frem i lyset. Vi TRENGER dette i samfunnet vårt, tro det eller ei, for det tvinger frem en sunn debatt og skaper en tvingende nødvendig balanse. Den dagen blitz eller nynazisme blir forbudt er den dagen vi ikke lenger har kontroll på hva de foretar seg og samfunnet får ikke lenger belyst sider av seg som gjør vårt samfunn så bra. Vårt samfunn er så nærme et anarki det omtrent er mulig å komme og en må huske på at både blitz og nynazisme er så langt ut på hver sin "fløy" at de blir brukt som ytterste ytterpunkt der og ikke noe som hvermansen umiddelbart vil adoptere. Til det er samfunnet for opplyst, takk og pris :)

 

Begge sider består kun av meninger som de prøver å "kjempe" for, men når det er sagt har jeg inntrykk av at en del av de du finner i begge disse "leirene" er det en på "modernsk" (moderne norsk) kaller protestfags, de er med der KUN fordi de elsker å protestere, sloss med purken og leke "farlige", noe ingen av dem er.... Jeg tror de fleste er med der for gruppe mentaliteten, gruppen gjør dem sterke også videre, og at om et par år med dette går de lei eller de ser hvor ekstremt og lite gjennomfør bart dette er og joiner A4 gruppen i mellom disse leirene, der de fleste av oss befinner seg.. :)

 

Så kan de bruke max manus som "bevis" så mye de vil for meg.... Som en av figurene til Otto Jespersen sa det: "nazismen var fin den helt til de begynte å sette skylden på jødene....." Døh.... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...