Hyrutetytetytetur Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) "de hadde hakekorsflagg på stortinget, og det synes vi nynazister er kult, så da lager vi en musikkvideo". Genialt sammendrag.. Dette må ha vært tiårets høydare for nazipakket. De dagdrømte sikkert bra den dagen. Endret 13. mai 2008 av Hyrutetytetytetur Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg får ikke se filmen fordi jeg er i utlandet. Sammendrag? Hehe, dagens ironi. Eh, verste er at det var sant. "This video is not available in your country." Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Så nettopp gjennom den filmen, og må felle en liten tåre over hvor utrolig amatørmessig den er lagd. Hele videon er liksom bare... rot. Men sangen som er i bakgrunnen av de klippene av nazidemonstrasjoner, etc. var ganske fet må jeg innrømme Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Dette var mye rart! Som jeg ser flere påpeker her var jo dette en sammenblandig av scener fra filmen MaxManus og en rekke tvilsomme "demonstrasjoner", bodd i Olso i mange år, ikke sett noe til dette Den eneste volden som virkelig har skremt meg er volden Blitz utøver mot politiet i visse situasjoner. E: Trådstarter burde forresten forandre emnetittelen da det er en skrivelagg i denne! Endret 7. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 De fleste av bildene var jo helt klart av svenske nynazister, og søta bror har jo som kjent et større miljø enn vi har. Likevel aldri behagelig med nynazister, de er noen svin. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pass på person karakteristikkene Alinoe, husk det er ytringsfrihet i våre land! Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 De fleste av bildene var jo helt klart av svenske nynazister, og søta bror har jo som kjent et større miljø enn vi har. Likevel aldri behagelig med nynazister, de er noen svin. Finner faktisk ikke ETT videoklipp fra Norge i denna filmen Fyren burde vurdere å endre tittelen litt... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fint nick foressten Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pass på person karakteristikkene Alinoe, husk det er ytringsfrihet i våre land! Så det er ytringsfrihet i landet vårt, sier du? Derfor kan jeg ikke kalle nynazister for svin? Og hva faen er greia med at du alltid uthever nicket mitt? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Rolig nå... Forskjell på forumet og Norge, her er det retningslinjener for kategorien, disse skal ikke brytes. Kanskje Snauskalle følte seg truffet Når det gjelder utheving av nick, er dette bare gjort fordi det skal være lettere og lese hvis man ikke bruker Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fint nick foressten Regner nesten med den var ment på meg... Bare for å avklare, så er jeg tradisjonell skinhead, ikke naziskin. Patriot, men langt fra noen nazist. Pass på person karakteristikkene Alinoe, husk det er ytringsfrihet i våre land! Nettopp, derfor har vi friheten til å kalle nazister svin, noe de er. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kanskje Snauskalle er enig med meg i at det er synd at skinheadkulturen ble kapra av nazzene? Men det blir nå på siden av debatten. Er du uenig med min karakteristikk av nynazismen får du ta det på sak, og heller forsvare den. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Litt off-topic, men jeg ble nysjerrig! Hva er tradisjonell skinhead? Bare at man er skallet? Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kanskje Snauskalle er enig med meg i at det er synd at skinheadkulturen ble kapra av nazzene? RIGHT ON! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Litt dårlig tid nå, men her: http://en.wikipedia.org/wiki/Skinhead Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Litt off-topic, men jeg ble nysjerrig! Hva er tradisjonell skinhead? Bare at man er skallet? http://en.wikipedia.org/wiki/Skinheads_Aga...acial_Prejudice For mer informasjon om ekte skinheads, se "This is England" filmen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har lite met Nazi og gjøre altså? Jaja, d har vi avklart det. Noe nytt hver dag Er forresten heller ikke direkte uenig med deg i din karakteristikk av nynazismen, men vet om mange andre som er større "svin" en det kanskje de er, men det er en annen tråd. Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har lite met Nazi og gjøre altså? Jaja, d har vi avklart det. Noe nytt hver dag Er forresten heller ikke direkte uenig med deg i din karakteristikk av nynazismen, men vet om mange andre som er større "svin" en det kanskje de er, men det er en annen tråd. Du sikter til blitzerne nå regner jeg med? Vel, nå må jeg innrømme at jeg synes nynazister fortjener knoke i trynet, selv om det kanskje er litt på kanten å si på dette forumet. Men som du sier, det er en annen tråd Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blitzerne er også ekstremister, men bare på andre siden. De har utøvet mer vold en det nyNazistene har gjort i Norge. Lenke til kommentar
Snauskalle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Blitzerne er også ekstremister, men bare på andre siden. De har utøvet mer vold en det nyNazistene har gjort i Norge. Min mening er at antifascisme alltid vil være en form for selvforsvar. Likevel har det hendt at de regelrett har klubbet ned pensjonister, det gjør meg bare kvalm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå