Gå til innhold

nynasister bruker max manus som "bevis"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vanlig folkeskikk å legge ved en link, er det ikke?

 

Er det denne du mener?

 

Jeg ser ikke helt hva det er å bry seg om. Det er bare en stakkars redd liten duttebass som føler seg tøff fordi han kan rakke ned på mennesker med en annen hudfarge.

 

Forlyst dere heller med denne, dere (så amerikanske de er!):

 

 

:D

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Det er vanlig folkeskikk å legge ved en link, er det ikke?

 

Er det denne du mener?

 

Jeg ser ikke helt hva det er å bry seg om. Det er bare en stakkars redd liten duttebass som føler seg tøff fordi han kan rakke ned på mennesker med en annen hudfarge.

 

beklager at jeg ikke tok med en link, hadde glemt det av :blush:

Lenke til kommentar
Jeg får ikke se filmen fordi jeg er i utlandet. Sammendrag?

 

En slags suppe av den der max manus filmen, og så blandet med skinheads som slosser, og rebelsk skinhead-musikk. Sammenfattet så skildrer vel filmen: "de hadde hakekorsflagg på stortinget, og det synes vi nynazister er kult, så da lager vi en musikkvideo".

Lenke til kommentar
Eg har flagga filmen som hate speach mot religion (om du ser på kva han har skrivi i framstillinga av filmen)

Det er ganske interessant at han rakker ned på muslimer, i og med at nazister og muslimer faktisk kan finne på å samarbeide i kampen mot disse fæle jødene :lol:

Lenke til kommentar
Eg har flagga filmen som hate speach mot religion (om du ser på kva han har skrivi i framstillinga av filmen)

Det er ganske interessant at han rakker ned på muslimer, i og med at nazister og muslimer faktisk kan finne på å samarbeide i kampen mot disse fæle jødene :lol:

Det er ganske interressant aa sjekke ut linkene mellom diverse rasistisk propaganda.

 

Hvis man begynner med noen av de anti-muslimske sidene som ofte siteres her paa forumet, saa finner man fort linker til kristne fundamentalistsider, og derfra finner man fort linker til white-power-sider, og derfra finner man linker til anti-semittiske sider, og derfra igjen finner man linker til pro-palestinske anti-Israelske sider. Saa proganadaen tar hele spekteret.

 

Uansett... Det skumleste med den linkede filmen er hvor ufattelig amatoermessig den er. De kunne jo ha giddet aa laere seg litt videoredigering. Ny-nazister er latterlige. Og de synger White Power For England i en film om Norge. Glimrende tenkt, gutter!!! :!:

Lenke til kommentar

Jeg skjemmes litt over at det finnes folk i Norge som ikke eier kreativitet. Alt de gjør er å ta bilder (som andre har tatt) og slenge en eller annen eleding wannabe låt oppå. Jeg hadde faktisk beundret disse nazisvinene litt hvis de hadde klart å funnet på noe selv. Dumme idioter.

Moro å se at disse personene som innehar holdningen at den "ariske rasen" er overlegen ikke virker å utmerke seg i noen ting.

QFT. :)

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...