ole_marius Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) som tittelen sier hva mener du om den nazi duen fra norge har misbrukt deler av filmen max manus til å lage en rasistisk video på youtube. min reaksjon på dette er at jeg skammes over at han er fra Norge og har laget noe så idiotisk og dumt. Endret 7. oktober 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Føler at jeg gjør skam på ordet "avskum" hvis jeg bruker det, så skal la være å kommentere han som laget den. Endret 7. mai 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Det er vanlig folkeskikk å legge ved en link, er det ikke? Er det denne du mener? Jeg ser ikke helt hva det er å bry seg om. Det er bare en stakkars redd liten duttebass som føler seg tøff fordi han kan rakke ned på mennesker med en annen hudfarge. Forlyst dere heller med denne, dere (så amerikanske de er!): Endret 7. mai 2008 av Pricks Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Det er vanlig folkeskikk å legge ved en link, er det ikke? Er det denne du mener? Jeg ser ikke helt hva det er å bry seg om. Det er bare en stakkars redd liten duttebass som føler seg tøff fordi han kan rakke ned på mennesker med en annen hudfarge. beklager at jeg ikke tok med en link, hadde glemt det av Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Vel. Jeg respekterer deres tro. ... Eeeeeeller ikke. Udokumentert tro på "raser" og "raseegenskaper" er like teit som all annen udokumentert tro. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Håpløst? Vet ikke egentlig, ordforrådet har såpass mange flotte ord som kan brukes om evneveike unger som ikke fikk nok pupp som liten. Men kommentarer er egentlig overflødige. Du kan jo bare se på kommentarene på youtube. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Denne brukeren har visst ikke fått med seg retningslinjene... Endret 8. mai 2008 av BlueBench Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Eg har flagga filmen som hate speach mot religion (om du ser på kva han har skrivi i framstillinga av filmen) Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg får ikke se filmen fordi jeg er i utlandet. Sammendrag? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg får ikke se filmen fordi jeg er i utlandet. Sammendrag? En slags suppe av den der max manus filmen, og så blandet med skinheads som slosser, og rebelsk skinhead-musikk. Sammenfattet så skildrer vel filmen: "de hadde hakekorsflagg på stortinget, og det synes vi nynazister er kult, så da lager vi en musikkvideo". Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Eg har flagga filmen som hate speach mot religion (om du ser på kva han har skrivi i framstillinga av filmen) Det er ganske interessant at han rakker ned på muslimer, i og med at nazister og muslimer faktisk kan finne på å samarbeide i kampen mot disse fæle jødene Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Den videoen må være noe av det værste mølet jeg har sett av noen videoer noen gang. Nazisme er ut.. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 synes synd at nazistene er hjerne vasket Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Utrolig dårlig lagd. Klarer ikke bli provosert. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Eg har flagga filmen som hate speach mot religion (om du ser på kva han har skrivi i framstillinga av filmen) Det er ganske interessant at han rakker ned på muslimer, i og med at nazister og muslimer faktisk kan finne på å samarbeide i kampen mot disse fæle jødene Det er ganske interressant aa sjekke ut linkene mellom diverse rasistisk propaganda. Hvis man begynner med noen av de anti-muslimske sidene som ofte siteres her paa forumet, saa finner man fort linker til kristne fundamentalistsider, og derfra finner man fort linker til white-power-sider, og derfra finner man linker til anti-semittiske sider, og derfra igjen finner man linker til pro-palestinske anti-Israelske sider. Saa proganadaen tar hele spekteret. Uansett... Det skumleste med den linkede filmen er hvor ufattelig amatoermessig den er. De kunne jo ha giddet aa laere seg litt videoredigering. Ny-nazister er latterlige. Og de synger White Power For England i en film om Norge. Glimrende tenkt, gutter!!! :!: Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Moro å se at disse personene som innehar holdningen at den "ariske rasen" er overlegen ikke virker å utmerke seg i noen ting. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Jeg skjemmes litt over at det finnes folk i Norge som ikke eier kreativitet. Alt de gjør er å ta bilder (som andre har tatt) og slenge en eller annen eleding wannabe låt oppå. Jeg hadde faktisk beundret disse nazisvinene litt hvis de hadde klart å funnet på noe selv. Dumme idioter. Moro å se at disse personene som innehar holdningen at den "ariske rasen" er overlegen ikke virker å utmerke seg i noen ting. QFT. Endret 10. mai 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Strappado Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg får ikke se filmen fordi jeg er i utlandet. Sammendrag? Hehe, dagens ironi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå