tinyb00m Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg lurer på om noen har erfaring med dette? Jobbe gjennom internett, sitte hjemme å gjøre jobben, mens man tjener gode penger. Hadde vært spennende å teste ut noe seriøst, å ikke slike 50 øre for å lese epost ting Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg jobber masse hjemmefra. Hjemmekontor, over internett med VPN. Men det var kanskje ikke sånt du tenkte på? Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg jobber masse hjemmefra. Hjemmekontor, over internett med VPN. Men det var kanskje ikke sånt du tenkte på? På en måte. Men om noen hadde noen websider jeg kunne sjekke ut ang dette, og evnt jobber Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Det er mulig det, mange bedrifter trenger chat-supporter, der du må hjelpe folk via chat. EDIT: Jeg selv tilbyr jobb til alle som trenger det, om du eller noen andre finner en design kunde til meg, så får dere betale 20% av pengene. Endret 8. mai 2008 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Lurte på det samme. Har du noen sider fight til de som søker flere live-supporters? Eller eventuelt noen nettbaserte jobber? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Lurte på det samme. Har du noen sider fight til de som søker flere live-supporters? Eller eventuelt noen nettbaserte jobber? Dessverre må jeg si nei, men om du går på one.com og sender dem en søknad, så vil du sikkert få svar. Gå på de forskjellige nett tjeneste og gjør det, du vil nok finne. Og hvis du er interessert i å jobbe for meg (Itilleg) send meg pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå