Nervetattoo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 En av tegneserieverdens store ikoner står bak nok en filmatisering, denne gangen av ånden som løper: The Spirit. Les mer Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 The Spirit så unektelig kul ut. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 "My city screams. She is my lover. And I am her spirit." Vakkert. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Scarlett Johansson? Neitakk! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Scarlett Johansson? Neitakk! Whaaaaaaat! Raring Scarlett er heit og forholdsvis dyktig, nå til dags er jeg mer skeptisk til Samuel nesten. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Vel i min meining er hun dum som en brød, og møkka dårlig skuespiller. Er jeg rar da? Ok. Men det er sånn jeg føler. Når jeg ser på interviewer av henne får jeg vondt i hode. Hun snakker som en 10åring. Endret 7. mai 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Scarlett Johansson? Neitakk! Whaaaaaaat! Raring Scarlett er heit og forholdsvis dyktig, nå til dags er jeg mer skeptisk til Samuel nesten. Mener du med Skeptisk til Samuel nå tildags? I Cleaner var han den enste som bar filmen (ok kanskje med hjelp av Ed Harris), og I Black Snake Moan var han jo helt fantastisk!! Er forresten veldig enig i at Scarlett Johansson virkelig ikke er en man skal rynke på nesa på. Synes hun er veldig dytkig. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Mener du med Skeptisk til Samuel nå tildags? I Cleaner var han den enste som bar filmen (ok kanskje med hjelp av Ed Harris), og I Black Snake Moan var han jo helt fantastisk!! Tja, nettopp det at det ikke lenger er et plusspoeng at Samuel spiller i en film. Enig i at han var god i Black Snake Moan, men fantastisk er ikke ordet. Og i Jumper - som er sist film jeg så han i - var han for all del grei nok. Men når han spiller i annenhver film som kommer ut blir navnet hans godt utvannet for meg. Forøvrig så må jeg si at hvorvidt Scarlett er dum som et brød bryr meg der sola skinner. Det er sikkert en grunn til at hun er skuespiller og ikke astrofysiker for å si det slik. Okke som, jeg gleder meg veldig til The Spirit med både Scarlett og Samuel i. Men det er ikke noen av skuespillerne som er grunnen, så lenge de gjør en akseptabel jobb bør det fremdeles kunne bli en underholdende og god film. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 "My city screams. She is my lover. And I am her spirit." Vakkert. Sitatet er vel "She is my mother. She is my lover...." Litt uheldig akkurat den der Scarlett Johansson? Neitakk! Scarlett er den beste skuespillerinnen under 30. Fantastisk, jeg er en stor fan. Har ikke fått med meg at hun har noen som misliker henne, ble litt overrasket der. Jaja, smaken er som baken. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har nå enda ikke sett hun i en rolle som fremstiller hun som en god skuespiller, men hun er på lerretet for å dra kåte gutter, ikke grunnet sin skuespillerkunst. Nå som det er sagt: Er ikke den "traileren" dere viser "gammel"? Mener bestemt jeg har sett den for "lenge siden" Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har nå enda ikke sett hun i en rolle som fremstiller hun som en god skuespiller, men hun er på lerretet for å dra kåte gutter, ikke grunnet sin skuespillerkunst. Lost in Translation, The Prestige, A Love Song for Bobby Long, Ghost World og The Horse Whisperer er alle mer enn gode prestasjoner og de kan ikke akkurat beskyldes for å være filmer for "kåte gutter". Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Jo, men prestasjonen hennes i de filmene er slett ikke bra eller overbevisende. Hun er der bare som et vakker ansikt. Og i min meining er hun ikke noe spes vakker, hun er "vanlig". Endret 8. mai 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Uansett utseende, Scarlett er absolutt en over middels skuespillerinne. Så har jeg sagt mitt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Scarlett Johansson? Neitakk! Nå prøver du bare å være sær. Hun er en av de beste kvinnelige skuespillerne for tiden og er også en av de aller peneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg