Gå til innhold

Kulturo: Mer visuelt snask fra Frank Miller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scarlett Johansson? Neitakk! :thumbdown:

Whaaaaaaat! Raring ;)

Scarlett er heit og forholdsvis dyktig, nå til dags er jeg mer skeptisk til Samuel nesten.

Mener du med Skeptisk til Samuel nå tildags? I Cleaner var han den enste som bar filmen (ok kanskje med hjelp av Ed Harris), og I Black Snake Moan var han jo helt fantastisk!!

 

Er forresten veldig enig i at Scarlett Johansson virkelig ikke er en man skal rynke på nesa på. Synes hun er veldig dytkig.

Lenke til kommentar
Mener du med Skeptisk til Samuel nå tildags? I Cleaner var han den enste som bar filmen (ok kanskje med hjelp av Ed Harris), og I Black Snake Moan var han jo helt fantastisk!!

Tja, nettopp det at det ikke lenger er et plusspoeng at Samuel spiller i en film. Enig i at han var god i Black Snake Moan, men fantastisk er ikke ordet. Og i Jumper - som er sist film jeg så han i - var han for all del grei nok. Men når han spiller i annenhver film som kommer ut blir navnet hans godt utvannet for meg.

 

Forøvrig så må jeg si at hvorvidt Scarlett er dum som et brød bryr meg der sola skinner. Det er sikkert en grunn til at hun er skuespiller og ikke astrofysiker for å si det slik.

 

Okke som, jeg gleder meg veldig til The Spirit med både Scarlett og Samuel i. Men det er ikke noen av skuespillerne som er grunnen, så lenge de gjør en akseptabel jobb bør det fremdeles kunne bli en underholdende og god film.

Lenke til kommentar
"My city screams. She is my lover. And I am her spirit."

 

Vakkert.

 

Sitatet er vel "She is my mother. She is my lover...." Litt uheldig akkurat den der :wee:

 

Scarlett Johansson? Neitakk! :thumbdown:

 

Scarlett er den beste skuespillerinnen under 30. Fantastisk, jeg er en stor fan. Har ikke fått med meg at hun har noen som misliker henne, ble litt overrasket der. Jaja, smaken er som baken.

Lenke til kommentar

Har nå enda ikke sett hun i en rolle som fremstiller hun som en god skuespiller, men hun er på lerretet for å dra kåte gutter, ikke grunnet sin skuespillerkunst.

 

Nå som det er sagt: Er ikke den "traileren" dere viser "gammel"?

Mener bestemt jeg har sett den for "lenge siden" :)

Lenke til kommentar
Har nå enda ikke sett hun i en rolle som fremstiller hun som en god skuespiller, men hun er på lerretet for å dra kåte gutter, ikke grunnet sin skuespillerkunst.

 

Lost in Translation, The Prestige, A Love Song for Bobby Long, Ghost World og The Horse Whisperer er alle mer enn gode prestasjoner og de kan ikke akkurat beskyldes for å være filmer for "kåte gutter".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...