tle Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei Jeg ser etter en spesiell type felger. Når man kjører forover, så man inntrykk av at felgen ruller motsatt vei/ bakover. Er det noen som kan tipse meg om sånne felger? Eventuelt hvor kan jeg skaffe rundt omkring i/utenfor Oslo? Dekk/felger jeg har er 205/55 R 16 6,5x16. Bilen det er snakk om er A3 sportback 08-modell. 1000-takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anders_strand Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er det ikke vanlig at når man kommer over en viss fart kan det se ut som om felgen ruller motsatt vei. Bortsett fra dette, så kan du jo hive på chrom felger med spinners hvis du vil være tøffen i gata! hehe. Men helst ikke! Lenke til kommentar
illest Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er det ikke vanlig at når man kommer over en viss fart kan det se ut som om felgen ruller motsatt vei. Bortsett fra dette, så kan du jo hive på chrom felger med spinners hvis du vil være tøffen i gata! hehe. Men helst ikke! Stemmer. For alle del, dropp spinners. Det var kult i 1 år før alle ble lei det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå