Douglas Quaid Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 MSDN Blog Postings kunne i går endeleg melde at Microsoft har lansert Nynorsk Language Interface Pack for Windows Vista. Dette vil seie at du no kan få brukargrensesnittet på nynorsk i staden for bokmål. Eg har installert det både i Ultimate og Home Premium, so det skulle vel gå på dei to andre versjonane òg vil eg tru. Språkpakken kan du laste ned HER Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Holder meg til bokmål. Selvom dialekta min ligner mer på nynorsk enn bokmål Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Egentlig så er det litt irriterende for meg at folk bruke norske versjoner av windows i det hele tatt, ikke det at det egentlig er noe galt i det, men det at det blir forferdelig mye vanskeligere å slå opp en feilmelding dersom den står på norsk. Og enda vanskeligere dersom den er på på nynorsk. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg jobber endel med support, og feilmeldinger på nynorsk skal jeg nok klare. For oss som jobber med data er det sikkert greiest om alle bruker engelsk, men jeg ser at brukerne gjerne vil ha det på norsk. I min kommune holder vi oss til bokmål, så de innflytterne som snakker nynorsk må nok uansett greie seg med bokmål på datamaskien inntil videre. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Problemet med nynorsk språkpakke er at ein må ha bokmål MUI og dersom du ikkje ultimatversjonen av Vista kan du kun installere eit språk. Eg kunne tenkt meg nynorsk språkpakke til Vista, men eg sit fast med engelsk. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Diverre finst kan ein ikkje få nynorsk til Vista 64-bit heller. Det med at ein må ha Vista Ultimate for å få fleire språkpakkar er heilt... Eg trur mange som kjøpte Vista Ultimate for ekstramaterialet er skuffa over at det er språkpakkar dei får. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Et par innlegg med off-topic, useriøsitet og leet-speak er slettet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 MSDN Blog Postings kunne i går endeleg melde at Microsoft har lansert Nynorsk Language Interface Pack for Windows Vista. Dette vil seie at du no kan få brukargrensesnittet på nynorsk i staden for bokmål. Eg har installert det både i Ultimate og Home Premium, so det skulle vel gå på dei to andre versjonane òg vil eg tru. Språkpakken kan du laste ned HER Jeg har Windows XP. Kan man laste ned Vista uten å betale for det? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Ikkje viss du vil vere på rett side av lova. Lenke til kommentar
S..hh ahh a a ggrilla Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fantastisk tiltak av microsoft!! Endelig er det mogleg å bruke datamaskina si utan å værte kvalm av alle dei stygge og ekle båkmåls orda. Kalvegodt... you go girl(Y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå