mcgroven Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Id Software har offentliggjort at de jobber med et nytt Doom. Les mer Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Konge! elsket D3, så et nytt doom spill velkommes varmt fra meg Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Aldri spilt Doom, men har hørt at det er grøslig skummelt! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 De jobber vel først og fremst med Rage for tiden, så tror ikke Doom 4 ser dagens lys før 2010 eller deromkring. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Blir forhåpentligvis bra dette, men forventer og håper på litt mer enn bare skremming av monster som kommer rundt hjørnet og er i trynet ditt før du vet ordet av det fordi du har ei latterlig liten lommelykt. Gleder meg til å spille det i stua med ordentlig surround og stor tv ei sein høstnatt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Håper dette blir bedre enn Doom3, som var et labert drittspill i mine øyne. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Spennende, likte treeren godt og måten jeg skvatt de første gangene var veldig "morsomt". Får bare håpe 4ern får bedre historie enn 3ern Endret 7. mai 2008 av master_al Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 treeren var elsket av meg:p rundet hele spille. husker også doom 95, det va konge.P 4blir å komme i mitt hus:p Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Velkommen etter. Jeg nevnte at Doom 4 var bekreftet allerede i desember i fjor. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876909 Edit: Typo. Endret 7. mai 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tipper\håper på høsten 2009, og ja får håpe det blir bedre enn 3'ern. Plus mye mer grotesk og visuelt, f.eks ikke fiender som bare forsviner i løse lufta etter de er blitt drept. Mener å huske 1'ern eller 2'ern var til og med bedre på det på tross av laber grafikk på den tida. Kombiner det med litt sof effekter good historie og noe bedre\eller mer variert skremmsels taktikk enn bare plutselig datt og plutselig ditt rundt hjørne. Og ja når jeg snakker om finder som forsvinner så selføleglig heller ikke finder som bare teleporterer inn. Ihvertfall ikke så mye. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Beste eg har hørt på lenge:) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Min opplevelse av Doom 3: 10 min spilling: Brrr, jeg hører noe i veggene. OH SHIT! En demon jævel i veggen. 30 min spilling: Jeg hører noe i veggene, å nei en demon. 1 time spilling: Tipper der kommer en demon ut av veggen. Yup, der var han. Plaff. Doom 3 var for forutsigbart, kjedelig og brukte paletten svart alt for mye i fargespekteret. Det var kanskje skummelt i starten men etter bare litt tid i spillet forsvant alt. Håper de gjør noe nytt med Doom 4 og gjør det 10 hakk bedre enn Doom 3. For Doom 3 var en tech demo, ikke noe annet. Endret 7. mai 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Gode nyheter! Doom 3 var en skuffelse ifht forgjengerne så jeg håper virkelig at Doom 4 får meg til å skvette Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Likte faktisk størsteparten av Doom3, men mot slutten blei det kjedelig. Fullførte det likevel. At spillet skal foregå på Jorden syns eg høres friskt ut ihvertfall. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Turte ikke lengre enn delta labs jeg, får helt hetta når jeg spiller Doom 3. Er ikke noe for sarte sjeler for meg. Er greit det er 100% forutsigbart, men det hjelper på en måte ikke Skal derimot bli morsomt og se denne grafikk motoren inn action Endret 7. mai 2008 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Ikkje minst skal det blir intressant å se hvordan motoren vil utfolde seg på konsoll vs PC. Endret 7. mai 2008 av Mala Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Håper det blir mer helvette i Doom 4. Det var for mye repeterte textures og props ellers i Doom 3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Siden handlingen foreløper seg på jorden, ser eg for meg ein meire variert opplevelse i form av lokasjoner ihvertfall. Kor mange av disse som viser seg å vere opplyst vil vel vise seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg