Kasei Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Bare et kjapt (dumt?) spørsmål: Kan jeg bruke et AGP 8x kort på et hovedkort som kun støtter AGP 4x? Vurderer å kjøpe et GeForce FX V9900 kort og sette i en Shuttle boks jeg har, men den støtter bare 4x AGP. Hvis jeg kan dytte i FX kortet i Shuttle boksen midlertidig kan jeg bytte ut denne med noe mer heftig etterhvert. Hva mister jeg evt. av funksjonalitet av å kjøre et 8x kort på 4x hovedkort? Lenke til kommentar
xist- Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 du kan vel det, blir bare senka ytelse til agp 4x? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 det går helt utmerket, kortet vil vel og merke kun kjøre på 4X men den forskjellen merker du ikke uansett så det er ikke no problem rent bortsett fra at du ikke får ett FX kort inn i Shuttleboksene da FX kortene krever to plasser og Shuttle er satt opp slik at det er umulig. av funksjoner taper du ingenting rent bortsett fra overføringshastighet men som sagt, det merker du ikke uansett Lenke til kommentar
Kasei Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Argh.. selvfølgelig er AGP kortplassen plassert ytterst på Shuttle-hovedkortet. Takk for advarselen.. det hadde jeg oversett! Da får jeg bestille et GeForce 4 kort i stedet.. ikke at maskinen skal brukes så mye til spilling uansett, så det har ikke så mye å si. Asus har et kort (Asus GeForce4 Ti4200-8X V9280) som ser støysvakt og greit ut. Noen ide om dette genererer sinnsykt med varme eller om det er greit å dytte i en Shuttle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå