96tark Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei alle sammen, her kan man skrive alle sine diamantkort, og bytte. Her er min liste: Johan Lædre Bjørdal Og Tarik Elyounoussi. Er det noen som byr eller? Lenke til kommentar
fifa99 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har Jan Michaelsen i Diamant BB-Koder er kult. Jan Michaelsen i Diamant Kuuult!!! Jeg har Jan Michaelsen i Diamant BB-Koder er kult. Jan Michaelsen i Diamant Kuuult!!! Lenke til kommentar
kevvah Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har Piiroja , reginiussen , solli i diamant Lenke til kommentar
erikaj Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 her er mine diamant: Espen hoff. Per ciljan skjelbred tarik elyonussi johan. L. Bjørdal. H.gudmundsson Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har Piiroja , reginiussen , solli i diamant Fillo i diamant mot Piroja Lenke til kommentar
davidogdaniel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) har ingen men har Pape Pate Diouf vidar nisja marius gullerud tor magnus gomsta Morten opsahl moldskred Raymond kvisvik Andre bergdølmo Amankwah alle i gull + martin andresen i vanelig får jeg skjelbred i diamant for de Endret 9. mai 2008 av davidogdaniel Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei alle sammen, her kan man skrive alle sine diamantkort, og bytte. Her er min liste: Johan Lædre Bjørdal Og Tarik Elyounoussi. Er det noen som byr eller? jeg har bjørdal Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hei alle sammen, her kan man skrive alle sine diamantkort, og bytte. Her er min liste: Johan Lædre Bjørdal Og Tarik Elyounoussi. Er det noen som byr eller? jeg har bjørdal Lista til 96tark er enkentlig min, vi delte bruker før Her er mine diamant: Johan Lædre Bjørdal Tarik Elyounousi Noen som byr? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Hei alle sammen, her kan man skrive alle sine diamantkort, og bytte. Her er min liste: Johan Lædre Bjørdal Og Tarik Elyounoussi. Er det noen som byr eller? jeg har bjørdal Lista til 96tark er enkentlig min, vi delte bruker før Her er mine diamant: Johan Lædre Bjørdal Tarik Elyounousi Noen som byr? Jeg har: Diamant: Reginiussen Gull: Hoff Tchoyi Reginiussen Fillo Kippe André Olsen Kibebe Opdal Occean Thomassen Austbø Myhre Strand Horn Gerrbrand Berg F. Holm Elyounoussi Berg Hestad Endret 13. mai 2008 av vagfk Lenke til kommentar
96tark Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg og start1 har: Tore Reginiussen Tomasz Sokolowski Thomas Myhre Marek Sapara Å vi har en del gullkort: Theodor Elmar Bjarnarsson Iven Austbø Trond Olsen Ardian Gashi Armann Bjørnsson Marius Boldt Roar Strand Joachim Sørum Pål Steffen Andresen Christian Steen Ismael Beko Fofana Valtar Tomaz Junior Stig Johansen Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg og start1 har: Tore Reginiussen Tomasz Sokolowski Thomas Myhre Marek Sapara Å vi har en del gullkort: Theodor Elmar Bjarnarsson Iven Austbø Trond Olsen Ardian Gashi Armann Bjørnsson Marius Boldt Roar Strand Joachim Sørum Pål Steffen Andresen Christian Steen Ismael Beko Fofana Valtar Tomaz Junior Stig Johansen bytter du reginiusen mot bjørdal i diamant og munoz og j.horn Jeg og start1 har: Tore Reginiussen Tomasz Sokolowski Thomas Myhre Marek Sapara Å vi har en del gullkort: Theodor Elmar Bjarnarsson Iven Austbø Trond Olsen Ardian Gashi Armann Bjørnsson Marius Boldt Roar Strand Joachim Sørum Pål Steffen Andresen Christian Steen Ismael Beko Fofana Valtar Tomaz Junior Stig Johansen bytter du reginiusen mot bjørdal i diamant og munoz og j.horn munoz og horner gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg