Gå til innhold

Skjøt sønnens mobber - frikjent

Anbefalte innlegg

Ungdomsgjengen fremstår som selveste djevelyngelen i mine øyne, men å skyte og drepe med hagle blir i overkant. Samfunnet har sviktet i å luke vekk ugraset før det klikka for en mann det ikke sto så bra til med.

Endret av Erroneous
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde noen konstant plaget meg over lang tid uten at jeg klarte og stoppe dem hadde det nokk kommet en reaksjon fra meg også. Men hadde jeg mista besinelsen min såpas at jeg hadde drept noen av dem, enda det ikke var fare for mit liv, så hadde jeg forventet meg en form for straff, riktig nokk en mye mildere en vanlig drap, men en straff hadde jeg forventet meg, og godtatt.

Lenke til kommentar
Hadde noen konstant plaget meg over lang tid uten at jeg klarte og stoppe dem hadde det nokk kommet en reaksjon fra meg også. Men hadde jeg mista besinelsen min såpas at jeg hadde drept noen av dem, enda det ikke var fare for mit liv, så hadde jeg forventet meg en form for straff, riktig nokk en mye mildere en vanlig drap, men en straff hadde jeg forventet meg, og godtatt.

Når de møter opp som en lynsjegjeng på gårdsplassen så hadde jeg ikke vurdert sitasjonen som trygg for hverken meg selv eller familien... så med deres historie i hodet og situasjonen som beskrevet, så hadde jeg... hmm... likevel forventet straff, men ikke godtatt. Det er fordi jeg har en generell oppfatning av at som offer / lovlydig borger, så er du mer utsatt for rettens "vrede" enn de som faktisk er kriminelle inn til margen.

Rettferdighetens Gudinne er blind, men enkelte gang glimter hun til...

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva som er mest søtt/ille, det at noen ikke kan forstå ordet uberegnelig eller at enkelte later til å tro at de ville reagert bedre enn han i samme sko og med samme forutsetninger, og at de er så dømmende om personen?

Vet folk hva mobbing er, og hva det kan gjøre med folk?

Lenke til kommentar

Som phear sier, han er ikke dømt, ergo uskyldig.

Det som skjedde i Birgitte Tengs saken var jo litt spesielt med at fetteren ble dømt uskyldig, men måtte betale oppreisning..

At mord er det værste man kan gjøre er jeg langt fra enig i. Tortur, psykisk som fysisk, kan nok være værre enn et mord. Samtidig var han jo far til en som sannsynligvis ikke kunne stå i mot på egenhånd.

At slynglene tidligere har vært der med øks kan kanskje være en årsak til at han skyter i panikk? Han vet hva disse pøblene er i stand til?

Faren for tilbakefall er nok liten, tror det skal litt til for at noen truer han igjen..

Lenke til kommentar
Men hvorfor ga de tilbake riflen hans? Hva om han ble "ustabilt" igjen? :wee:

Ja -- hva om noen mobber, trakaserer og vandaliserer familien og da spesielt deres funksjonshemmede sønn og deres eiendom i åresvis og ignorerer gjentatte anmeldelser mot dem -- samtidig som familien ikke får noe ut av deres gjentatte henvendelser til politiet -- og vandalane møter opp i en gjeng ved huset deres midt på natten en gang til?

Jeg er sikker på at vi alle har opplevd det samme...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...