potetskrell Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Etter oppdateringa kan jeg ikke spille av musikk, og samtidig få lyd ut av Firefox. Jeg kan feks ha hvor mange vlc vinduer oppe og spille musikk i Rhythmbox samtidig uten problem. Men da vil ikke firefox spille av lyder. Men lukker jeg alt annet, og lar kune firefox spille av musikk, virker det. Men da spiller ingen andre programmer av lyd.. Noen som har en løsning. Kjipt at dette er resultatet av en oppgradering. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Lyd fra FF? Er vel noe flash-innhold som spilles av da tenker jeg? Youtube e.l. ? Har du samme problemet i andre nettlesere? Endret 7. mai 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Lyd fra FF? Er vel noe flash-innhold som spilles av da tenker jeg? Youtube e.l. ?Har du samme problemet i andre nettlesere? Alt innhold med lyd. Det er vel i all hovedsak flash ja. I opera har jeg ikke flash innstallert, så det vet jeg ikke.. Så ingen som har samme problem, altså?` Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå