Bjonski Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har endelig fått Ubuntu til å kjøre ordentlig på laptopen, men sliter litt med CS 1.6. Når jeg starter spillet så er alt bra, kan starte et map og spille i noen minutter.. men så skjer det; alt fryser, kan ikke gjøre noe med pcen at all. CTRL+ ALT + BACKSPACE funker ikke, så må ty til på-av-knappen. Jeg kjører 0.9.59 Wine, som skal støtte Steam + CS veldig bra. Diablo 2 kjører uten problemer i Wine. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg ser at det er noen problemer med frysing:http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=3507 Er det noen som passer? Edit: Ser også at siste testet versjon er 0.9.58. Har du prøvd den? Endret 7. mai 2008 av Gaute65 Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kjører du cs 1.6 i opengl? hvis ikke, sett den til å kjøre i opengl. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Jess, jeg kjører i OpenGL.. Men etter å ha lest litt på den linken så ser det ut som at det er skjermkort drivere som forårsaker at det fryser. Jeg har Intel 945 chipset med GMA 950 skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå