Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har dame, crush på ei venninne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei.

Vil veldig gjerne ha seriøse svar her.

Det har seg slik at jeg og dama har vært sammen i en stund. 1 år.

PRoblemet er ikke at jeg ikke er glad i ho, eller noe i den duren. Jeg har veldig sterke følelser for ho, men..

Jeg har en knallfin venninne, har egentlig ikke pratet så mye med ho før, men nå i det siste har vi pratet en del.

Og jeg tror jeg er på vei inn i en slags forelskelse :confused: Eller, ikke helt, men jeg merker å begynne å få følelser for ho. Sender meldinger med hun litt innimellom, og hun flørter med meg - det er ikke til å stikke under en stol.

Dette er noe som plager meg veldig. Jeg vet liksom ikke hva jeg vil, eller hva faen jeg forventer av å få ut av det :dontgetit:

Jeg har absolutt ikke tenkt til å gjøre det slutt med dama mi, for hun er det jeg er mest glad i her i verden. Og hun betyr utrolig mye for meg.

Jeg var dum i det hele tatt som startet med ho "nye", men det er nå gjort. Jeg vil ikke kutte kontakten med henne heller på en måte.

Noen som kan gi meg litt innspill? :)

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PRoblemet er ikke at jeg ikke er glad i ho,

Jeg har absolutt ikke tenkt til å gjøre det slutt med dama mi, for hun er det jeg er mest glad i her i verden.

Først skriver du at du ikke er glad i dama di, og siden skriver du at hun er den du er mest glad i her i verden! Hva er riktig?

Lenke til kommentar

Xtend: Det er to ikke'er der... les setningen om igjen. ;)

Det er vel helt naturlig for menn å "se seg om" hele tiden, vi er programmert til å gjøre det. Men som oftest holder det med å se.

Hvis det virkelig er dama du er mest glad i her i verden bør du bryte det av med vennina. Forøvrig bør du kanskje sette deg ned og tenke over hvorfor du i det heletatt innledet noe med denne nye i det heletatt om ting er bra mellom deg og dama?

Lenke til kommentar

Hvis du er glad i dama din og ikke vil bli i lag med venninna så kutter du all kontakt med venninna så du ikke skal bli fristet og samtidig kan det hende du kommer til å gjøre noe veldig dumt.

Hvis du liker venninna bedre enn dama di så slår du om med dama din. Utroskap er ikke noe du bør la noen uskyldige mennesker oppleve.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke kommer til å gjøre slutt på forholdet med damen din og du er rimelig bestemt, så har vel du allerede fortalt deg selv hva som er riktig? Hold på dama og ta mer avstand fra denne venninna inntil den forelskelsen sin begynner å dabbe av.

Lenke til kommentar

Hadde fyren min flørta på sms med ei "venninne" som i tillegg var råheit hadde jeg gjort det rimelig enkelt for han. Jeg hadde flytta ut umiddelbart :!:

Vet du hvor utrolig "slem" du er når du holder på slik? Dersom dama di får snusen i dette kommer du til å ødelegge selvtillitten hennes.

Dette er slik som når en fyr jeg veit har lyst på meg spør om jeg kan komme på besøk. Hadde sikkert vært koselig å dra på besøk til noen når typen min er ute på byen og jeg sitter alene hjemme, men fyttirakkern så uetisk av meg å dra på besøk til en gutt som ikke er kjæresten min og som jeg veit har lyst på meg.

Lenke til kommentar

Såklart kan man få en crush i noen man treffer selv om man elsker den man er sammen med over alt i verden. Fikk selv bigtime crush for en jeg jobba med for 3 år siden selv om jeg hadde samboer.

Men å ha en crush på noen man ikke kan unngå å se en gang iblant er en ting. Det er noe helt annet når det er snakk om at man sender flørtete sms'er med hverandre, koseprater på msn, eller avtaler å møtes på fritiden for å se film og slikt. Og når man "ikke vil kutte kontakten".

Man kan da for søren ikke få i både pose og sekk.

Får man en crush for noen når man allerede er i et forhold man trives i , så er det eneste riktige å kutte kontakten med den man har crush for.

Du klarer mest sannsynlig ikke å stå imot dersom den man har crush for vil kysse deg. Og kyssing er utroskap. Og hva skjer dersom den man har crush på vil i senga....

Lenke til kommentar

Hør på denne dama hun vet hva hun snakker om. :thumbup:

For to uker ble det slutt mellom dama og meg. Fikk beskjed noen dager senere av henne, ok la oss prøve på nytt. Hadde sterke følelser og har det ennå for henne så vi prøvde på nytt, men så kom det frem i går. Joda hun hadde truffet x`en sin for 2 uker ut på byen, vel og merke jeg var ikke med. Sa til meg at hun fikk følelser for han det skjedde i går. Whata fuck. Plutselig sånn helt uten videre fikk følelser for en gammel flamme. Så hadde hun lyst å prøve på nytt uten å ha sagt noe til meg. Holdt meg på pinebenken en liten stund der. Så kom det i går neida hun hadde ingen følelser for meg lenger og xen skulle hun ikke ta kontakt med pga prinsippet hun har og det er: Skal ikke innlede forhodl til gamle xer. Forsåvidt veldig bra prinsip. Men å gå bak ryggen min slik. Fy faen jeg ble sur. Hvordan kan hun være med en person mens hun mest sansyligvis tenker på en annen. Freak me out. Ja ja forstå det den som kan det.

Lenke til kommentar

For min del takler jeg ikke engang tanken på at kjæresten min skal se på ei jente slik han ser på meg, og kysse henne slik han kysser meg. Fy fløyte den tanken er vond.

Og hvis typen min er nødt til å være utro en gang, så han om det, men jeg vil ikke vite om det! Da får han sørge for å holde det for seg selv, samma hvor vondt han har av den dårlige samvittigheten sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...