Ustedalen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tok dette bildet av Shahidul Alam (for en historien om han, se min deviantart side her) under Nordic Light forrige uke. Helt fantastisk fyr! (Jeg begynner å lure på om skjermen min ikke er riktig kalibrert. Er dette bildet for mørkt? Tror jeg kanskje har en veldig lys skjerm.) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ikke veldig mørkt. Noen av delene av håret er helt sorte, men ellers tenkte jeg ikke på dem som særlig mørkt. Portettet virker personlig, men synes kanskje bakgrunnen er litt forstyrrende. Kanskje ikke helt konstruktivt å si, men liker dine tidligere gatebilder bedre. Dette var på en måte ikke like bra gjennomført som dine tidligere verk. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Enig med Icefox. I tillegg ble det for mye luft over hodet for min smak! Bildet var aldeles ikke for mørkt : ) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Enig med Icefox. I tillegg ble det for mye luft over hodet for min smak! Bildet var aldeles ikke for mørkt : ) Men ansiktet ser ganske kunstig opplyst ut. Synes det kanskje lider litt av bevegelsesskarphet i tillegg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kan være redigeringen. Exif hadde vært interesant, for ansiket er litt uskarpt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå