Makky Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har en vista maskin som ikke klarer å streame video, fra f.eks youtube, nrkTV osv. Lyden fungerer, det er bare bildet som er svart. Hva er det maskinen mangler? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Om bildet til tilogmed youtube blir svart burde vel dette tyde på noe krøll med grafikkortdriverne-prøv å oppdater dem. Ellers kan du jo prøve å sjekke at du har installer flash player og at du har nyeste versjon. Endret 7. mai 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Reinstallerte flash..og nå funker youtube. Men ikke nrk nett-tv, hva kan jeg prøve for å fikse dette? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Uten å ha brukt nett-tv er jeg litt usikker på dette men tror det bruker Windows media player? Da trenger det nok noen kodeker, prøv å oppdater Windows media player og ellers gjelder fremdeles dette med skjermkortdriveren. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Driveren er i orden, har den siste. Media player er korrekt. Den er oppdatert, hvordan kan jeg sjekke om det mangler noen kodeker? Har søkt litt på google, og ser at det er mange som har problemer med dette. Endret 7. mai 2008 av Makky Lenke til kommentar
Ivar Bjo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det hender av og til at det er nettleseren som ikke støtter windows media player. Hvilken nettleser er det du bruker?? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Det samme resultatet med både IE og FireFox. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vet ikke om det var tilfeldig, men når jeg lastet ned ffdshow, så funker filmene på nrk-nettTV Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 ffdshow hjalp ikke her Blir vel tilbake til XP Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Det burde ikke ha noe med operativsystem å gjøre. Prøv å oppdater java og dertter tømmer du absoultatt alt i midlertidlige internettfiler (via alternativer for internett) og prøver på nytt. Sjekk forresten at følgende dll filer blir lastet: wmp.dll wmvcore.dll wmnetmgr.dll wmadmod.dll wmasf.dll wmvdecod.dll wmploc.dll wmpeffects.dll Og alle ligger på versjon 11.00.5721 eller nyere---dette kan du bruke Process Explorer for å sjekke mens du spiller av film på nett-tv. Endret 8. mai 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Fjerna java helt, og så installerte jeg den på nytt. Nå får jeg sett klippene i standard størrelse... Men videoen er svart hvis jeg kjører den på fullskjerm Men men...en forbedring i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå