lknight Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) ok... sliter litt... jeg er helt avhengig av å ha mobil når jeg reiser, så nå må jeg skaffe meg ny telefon! PROBLEMET mitt er: - jeg er på utkikk etter noe MIDLERTIDIG (skal kjøpe ordentlig tlf neste måned) og BILLIG, så hva slags løsning skal/bør jeg gå for? trenger IKKE noe fancy dilldall telefon til +1000kr. vil ha noe simpelt og billig! det må være mobil som jeg kan kjøpe på telebutikk (ikke via netbutikk, altså!) så lenge det går ann å ringe med den, motta samtaler og sende mld, så er det mer enn greit! så ja, hva slags løsning passer meg best her?? har jo sim-kort da, så det hadde vært fint om man kunne brukt den på den nye tlf, men er ingen krise... Endret 7. mai 2008 av lknight Lenke til kommentar
lknight Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 ingen som har noe forslag..? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Sjekk denne linken. Denne er den billigste. Finnes andre modeller også : http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=38654216 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå