wingardium Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Hei sann, har vært ute og letet etter en bærbar. Den vil bli mest brukt til spilling og diverse og noe i skolearbeid og. Har da funnet denne som så litt fin ut, men er ikke noe proff i dette. Vil da høre fra andre som kan si om den duger. Er også åpen for andre forslag i prisklassen 10.000 - 11.000 kr. PS: Den må da kunne kjøre nye spill. Gjerne den beste spillmaskinen som går ann å kjøpe i denne prisklassen. Endret 7. mai 2008 av Saond Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 En dell xps m1530 vil være kraftigere. Lenke til kommentar
wingardium Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Ok, takk for tipset Vil likevel høre fra flere før jeg bestemmer meg da. Endret 7. mai 2008 av Saond Lenke til kommentar
glennviruzz1 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 har du noen krav.. som atdet må være 17 tommer??, men støtter dell xps'en Lenke til kommentar
wingardium Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Vil ha en 17 tommer ja Ellers vil jeg helst ha 4 eller 3 gig ram og god prossessor, tokjernet 2,2 ghz tenker jeg duger. Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Multicom Kunshan M570 strekker budsjettet litt, men skulle være ganske nice til spilling Lenke til kommentar
wingardium Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Wow, den strakk litt på budsjettet ja, men men... Den frister veldig Kanskje får jeg det til, men er ganske usikker Lenke til kommentar
glennviruzz1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 du kan jo skaffe deg sommerjobb? det skal jeg.. og jegskal kjøpe kunshanen.... såå.. 30dagers jobbing, så har jeg tjent det tibake 16 tusen er litt Lenke til kommentar
wingardium Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Er ikke det at jeg mangler penger, men om jeg kan bruke så mye. Har satt en grense, men skal prøve å forhandle med far :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå