Lange-flate Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Synes det er litt artig med andre vinkler på et motiv. Bruker en Nikon D70 og et Tamron 28-75mm objektiv. Setter pris på tilbakemeldinger. Gode eller dårlige. Lenke til kommentar
kymy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Helt enig i at nye vinkler kan skape fine bilder, men jeg synes det ble for mange elementer akkurat i dette bilde. Måtte åpne det er par ganger før jeg greide å forholde meg til det.I riktig sammenheng kunne det kanskje fungere som illustrasjon e.l. Lenke til kommentar
presjes Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Artig bilde dette her, virket skarpt og fint, men kanskje litt for urolig vann. Synser noen mennesker der jeg kunne ønske å se litt skarpere. Men som et litt kunstnerisk bilde syns jeg det fungerer fint Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 her hører jeg mentoren mine rope!! polarfilter!!. uansett kunst, vann bør ikkje skildres stygt, og det er det nok her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå