lobfredd Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kabinett: Thermaltake Soprano HK: ECS 945P-a v2 CPU: Pentium 4 540 3,8Ghz Oc Ram: 512 MB GPU: Ati Radeon X1300 128MB PSU: Hiper 350W HDD: WD 150 GB eller en WD 60 GB OS: Windows XP Hvor mye kan jeg selge denne PC for? Og er det noe jeg burde bytte ut så jeg tjener på det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ville gitt deg cirka en tusen-lapp. Med mindre du har noe bedre liggende rundt så er det ikke noe vits å kjøpe nytt for å selge det, du klarer ikke å tjene noe på det. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 1000 kroner var mye, spør du meg . ingenting som er bra med den maskinen, og de fleste vil nok ikke kjøpe ferdig klokka cpu Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 1000 kroner var mye, spør du meg . ingenting som er bra med den maskinen, og de fleste vil nok ikke kjøpe ferdig klokka cpu Trodde jeg fikk mere når den var klokka? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ville gitt deg cirka en tusen-lapp. Med mindre du har noe bedre liggende rundt så er det ikke noe vits å kjøpe nytt for å selge det, du klarer ikke å tjene noe på det. jau ca 1250 kr ca kabinettet koster jo noe så Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ville gitt deg cirka en tusen-lapp. Med mindre du har noe bedre liggende rundt så er det ikke noe vits å kjøpe nytt for å selge det, du klarer ikke å tjene noe på det. jau ca 1250 kr ca kabinettet koster jo noe så Det jeg holdt på å si, når jeg sa at det var ingenting som var verdt noe kabinettet er den dyreste delen i den maskinen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bruk heller PC-en til server . Ikke morsomt å selge PC-er for nesten ingenting . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå