Gå til innhold

Stortinget-tf2.no søker admins

Anbefalte innlegg

Stortinget-tf2.no ([OsT]] klanen) søker flere admins til våre servere. Etter som tiden har gått har "Stortinget" blitt større med flere brukere og flere servere. Vi søker derfor etter 2-3 admins til våre spillservere. Dette er hovedsaklig Team Fortress 2 servere, men også Garry's Mod og World In Conflict servere. Den vi søker er over 18 år og spiller MYE TF2. Det er ikke noen krav til "skills" men bare at du er en voksen og fornuftig person. På våre servere tar vi sterk avstand fra mobbing, rasisme, juksing og andre ting i den gaten, så en stor del av oppgaven er å holde det "reint" på serverene.

Høres dette ut som noe for deg så send en mail med litt om deg selv, hva du gjør, hva du har gjort og litt om hvorfor du skal bli admin hos oss! Den sender du til [email protected]

[OsT] Matafaka

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At du spiller medic trur jeg går litt på det samma bata :p

Jeg som trodde alle admins måtte ha fast rolle som spy :ph34r:

Edit:

Jeg vil ikke bli admin, selvom det kunne tolkes sånn i innlegget mitt over her

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Trenger dere flere admins? Har spilt en del på serverne deres og synes det er greit med admins der.

Ja, vi trenger fler, ellers hadde jeg ikke postet her :)

Lykke til. Tror nok du må ha enda mer info, og krav.

Om du tenkte på meg så håper jeg dette holder av info til at en person vet om dette er noe for dem, spørsmål utover første post kan sendes til oss på mail eller poste i forumet :)

[OsT] Matafaka

Lenke til kommentar
Favorittserverene mine jo. Lykke til med letinga.

Takk!

Jeg kan melde meg frivillig, spiller ikke så mye public, er relativt flink som medic (om jeg kan få si det selv) og spiller for QA, fornuftig meg sterk sans for rettferdighet.

Fint at du melder deg, men vi driver bare public så det er et must at du spiller mye public. Om dette er noe du har tenkt å gjøre i fremtiden så vær vennlig å send oss en mail.

Det har ingen betydning hvilken klasse man spiller.

[OsT] Matafaka

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...