MataFaka Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Stortinget-tf2.no ([OsT]] klanen) søker flere admins til våre servere. Etter som tiden har gått har "Stortinget" blitt større med flere brukere og flere servere. Vi søker derfor etter 2-3 admins til våre spillservere. Dette er hovedsaklig Team Fortress 2 servere, men også Garry's Mod og World In Conflict servere. Den vi søker er over 18 år og spiller MYE TF2. Det er ikke noen krav til "skills" men bare at du er en voksen og fornuftig person. På våre servere tar vi sterk avstand fra mobbing, rasisme, juksing og andre ting i den gaten, så en stor del av oppgaven er å holde det "reint" på serverene. Høres dette ut som noe for deg så send en mail med litt om deg selv, hva du gjør, hva du har gjort og litt om hvorfor du skal bli admin hos oss! Den sender du til [email protected] [OsT] Matafaka Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Trenger dere flere admins? Har spilt en del på serverne deres og synes det er greit med admins der. Uansett så ønsker jeg dere lykke til. Jeg liker serverne deres. -[QA] Brelett Lenke til kommentar
nih Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Favorittserverene mine jo. Lykke til med letinga. Endret 9. mai 2008 av nih- Lenke til kommentar
Bata Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg kan melde meg frivillig, spiller ikke så mye public, er relativt flink som medic (om jeg kan få si det selv) og spiller for QA, fornuftig meg sterk sans for rettferdighet. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) At du spiller medic trur jeg går litt på det samma bata Men lykke te, til dere begge Endret 9. mai 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) At du spiller medic trur jeg går litt på det samma bata Jeg som trodde alle admins måtte ha fast rolle som spy Edit: Jeg vil ikke bli admin, selvom det kunne tolkes sånn i innlegget mitt over her Endret 9. mai 2008 av JFM Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lykke til. Tror nok du må ha enda mer info, og krav. Lenke til kommentar
MataFaka Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Trenger dere flere admins? Har spilt en del på serverne deres og synes det er greit med admins der. Ja, vi trenger fler, ellers hadde jeg ikke postet her Lykke til. Tror nok du må ha enda mer info, og krav. Om du tenkte på meg så håper jeg dette holder av info til at en person vet om dette er noe for dem, spørsmål utover første post kan sendes til oss på mail eller poste i forumet [OsT] Matafaka Lenke til kommentar
MataFaka Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Favorittserverene mine jo. Lykke til med letinga. Takk! Jeg kan melde meg frivillig, spiller ikke så mye public, er relativt flink som medic (om jeg kan få si det selv) og spiller for QA, fornuftig meg sterk sans for rettferdighet. Fint at du melder deg, men vi driver bare public så det er et must at du spiller mye public. Om dette er noe du har tenkt å gjøre i fremtiden så vær vennlig å send oss en mail. Det har ingen betydning hvilken klasse man spiller. [OsT] Matafaka Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 At du spiller medic trur jeg går litt på det samma bata Jeg som trodde alle admins måtte ha fast rolle som spy Edit: Jeg vil ikke bli admin, selvom det kunne tolkes sånn i innlegget mitt over her Håh nei, en av oss er trofast Medic! Kan også søke her! http://www.stortinget-tf2.no/forum/viewfor...99af511e22750d2 Lenke til kommentar
MataFaka Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Fortsatt ledig plass som admins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå