Gjest gjest_nyskjerrig_penis Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hei, hender det noen ganger at dere får kvise på penis ? Hvis man har det, er det unormalt ? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg tror ikke jeg har hatt det, nei. med mindre nupper etter barbering telles som kvise. Tror jeg har hatt sistnevnte et par ganger. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har hatt kvise på penis 3-5 ganger nå ;o Er det unormalt ? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det har jeg selv opplevd, og det er helt normalt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kviser dukker opp overalt. Jeg fikk en på "puppen" i dag Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 det som er bra at det ikke er farlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå