Gå til innhold

Nintendo og PSX til USB eller noe sånt!

Anbefalte innlegg

Hei...

JEg skal lage en nytt Lian Li Nintendo/PSX, og i den anledningen trenger jeg et svar:

Fins det noen av disse adapterene å få kjøpt i norge (hvor):

PSX/PS2 -> USB (Minst Digg)

GameCube -> USB (Digg)

N64 -> USB (Denne hadde vært ekstra digg)

Håper på svar... Kansje er jeg så sprø at siden på PCen får et combi bilde av spillfigurer (men tviler siden jeg ikke tør røre kabinett til 2000kr)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

humm...er sjuk nå. ikke så mye å finne på så jeg kunne godt tenkt meg å modifisere PS1 kontrollen min til USB (den med joystick å risting hvis det har noe å si). noen som har gjort det eller har url til guide? hvis fargene passer er jo det ingen problem 8)

Lenke til kommentar

ja, men d var d ikke på ps1 kontrollen. der var 9 ledninger. hvis det er som på xbox kontrollen skal da ikke den gule kobles på noe, så da blir det to på hver ledning i usb kabelen... hvis det går da. fint om noen

viste det. har ikke serlig lyst å betale 2-300 kr for omformer :-?

Lenke til kommentar

Jeg har en psx 1 adapter som jeg har mekka.. skulle gjerne vist deg den, men har ikke kamera. Jeg fucka en psx controllerport, fjerna pcb plata inni.. og fulgte detaljene. Trenger bare 5 1N4148 dioder, en printerkabel, noen drivere, loddekunnskaper, done. Søk etter DirectPad pro.. jeg bruker ikke den driveren da.. men søk på det, da finner du skjemaer til nintendo, psx, ps2, N64, og mange andre..

cheers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...