radivx Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hei... JEg skal lage en nytt Lian Li Nintendo/PSX, og i den anledningen trenger jeg et svar: Fins det noen av disse adapterene å få kjøpt i norge (hvor): PSX/PS2 -> USB (Minst Digg) GameCube -> USB (Digg) N64 -> USB (Denne hadde vært ekstra digg) Håper på svar... Kansje er jeg så sprø at siden på PCen får et combi bilde av spillfigurer (men tviler siden jeg ikke tør røre kabinett til 2000kr) Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 her finner du en guide for å modifisere en xbox-kontroller til usb-grensesnitt. mener å ha sett guide for ombygging av psx-kontroller for bruk med pc, men kunne ikke finne den i farten. Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 PSX -> USB overgang på clas ohlson, ca 200kr. Fungerer helt krem. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 noen som har noe for nintendo? Lenke til kommentar
muv Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 humm...er sjuk nå. ikke så mye å finne på så jeg kunne godt tenkt meg å modifisere PS1 kontrollen min til USB (den med joystick å risting hvis det har noe å si). noen som har gjort det eller har url til guide? hvis fargene passer er jo det ingen problem 8) Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 den til xbox er jo logisk. controllerne til xboben er jo egentlig usb. Lenke til kommentar
muv Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ja, men d var d ikke på ps1 kontrollen. der var 9 ledninger. hvis det er som på xbox kontrollen skal da ikke den gule kobles på noe, så da blir det to på hver ledning i usb kabelen... hvis det går da. fint om noen viste det. har ikke serlig lyst å betale 2-300 kr for omformer :-? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Noen Som vet om GameCube bruker USB???? Det hadde vært Prima!!! Lenke til kommentar
hysing Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 synes å ha sett ps2> usb på clas Olson Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har den første av Nintendoene hjemme.. det er vel ikke håp for å få denne koblet på PC`n? Lenke til kommentar
TorKz00r Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har en psx 1 adapter som jeg har mekka.. skulle gjerne vist deg den, men har ikke kamera. Jeg fucka en psx controllerport, fjerna pcb plata inni.. og fulgte detaljene. Trenger bare 5 1N4148 dioder, en printerkabel, noen drivere, loddekunnskaper, done. Søk etter DirectPad pro.. jeg bruker ikke den driveren da.. men søk på det, da finner du skjemaer til nintendo, psx, ps2, N64, og mange andre.. cheers Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Du finner veldig mange overganger på: www.lik-sang.com Men er ikke helt sikker på om de har nes til usb over gang. Hvis ikke tror jeg ikke det er noe problem å lage det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå