Dr.X Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 God Kveld alle søpplemenn og kvinner ! Jeg så i norskboka her om dagen pga noen lekser jeg måtte gjøre. Her fant jeg en del ord og uttrykk som jeg syns var totalt på trynet.. <--sjekk her--> Avor = Reis, stikk! Babe/kabe = fin jente Baosj = Politi Boarist = idiot, nerd kansa = hilsen med håndflatene kembo = stor, bra kibbe = stjele loco = gal loke = gå og sløve meme = stygt, ille smyge = gå sin vei, dra spa = bra, pen, kul tasja = å bli tatt av purken Jeg personlig kommer fra Tønsberg området og benytter disse av de overstående ordene mer eller mindre: Kibbe [sjibbe] Babe Spa [schpaa] =) Gjør dere? Er det noen andre ord dere bruker som er litt "undercover" språk? Mvh Dr.X Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 teller LOL ? LOL! eller n00b? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Nei nei helt feil! Ord som er i det vanlige språket blandt venner og sånn. Drit i n00b og l337 språket nå! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 oops.. dobbeltpost :oops: Lenke til kommentar
Odden Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 bøffe - stjæle kabbe - sovne på fylla kanakas - så drita at en ikke har kontroll over noe strinn - idiot slaur - sløv osv babe - dame Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 bøffe - stjælekabbe - sovne på fylla kanakas - så drita at en ikke har kontroll over noe strinn - idiot slaur - sløv osv babe - dame LOL Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kibbe=ta Rippe=kopiere Ripoff=kopi Chick=najs lejdi *gosse seg* (hvor en bruker hendene og fingra til p imiterere stjernene)="le" av dude=kis Nils=dum (så det i norskboka over gamle slang-ord Høvla planke=Chick uten 5318008 (som over) Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 sier lame da.. chill-rolig/avslappet skjegge-tryne på snowboard baile-feige ut kvalifiserer noen av disse? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Kis bruker jeg også mang en gang Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kubbe=sove Gafle=spise (old) Daffe=slape av nappe'n=ronke_ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Afgan, marokk, bønne, gall, tjall, ganja, rev = hasjisj Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Afgan, marokk, bønne, gall, tjall, ganja, rev = hasjisjSkunk! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 fant et banne ord et sted, husker dessverre ikke hvor, men ordet var i allfall: ladaeier Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 øk - noen som kan sammenlignes med en slitt gammel hest. gjerne ei gammal hore :wink: brugde - ur-stygg dame. Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 køllegutt=homo.... eller romperister skinkerytter batty-boy backsticker.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 køllegutt=homo.... eller romperister skinkerytter batty-boy backsticker.. Eller bedre... Brunntupp! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kanskje jeg tar meg en tur ned og henter "ord og utrykk i vesterålen". Husker et ord fra den boka, og det var ordet "skrepkje" som betyr lita jente... Finnes sikkert masse annet artig der oxo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå