vikingkylling Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg fikk endelig dette spillet i dag (bedre sent en aldri?) og har noen få spørsmål. * Når jeg går inn på Arcade er stort sett alle folkene låst opp allerede. Er dette virkelig normalt? Ble litt skuffet. * Er det i det hele tatt mulig å spille med Wiimoten og nunchuck? Jeg prøvde med Scorpion en god stund i treningen, men hadde ikke sjanse å gjøre noe som helst presist nok. Jeg fikk til angrep som det spydet, Hellfire og teleportering, men jeg har ikke sjanse å bruke det presist nok til at det skal være noe vits i kamp. Det fungerer derimot helt fint med GameCube kontrolleren, så jeg holder meg til den uansett. * I Konquest møtte jeg først Kobra uten å få noe som helst trening og slet med å ta ham. En liten stund senere fikk jeg opplæring i enkle angrep og små komboer, før jeg skulle bruke dem i en kamp. Jeg regnet selvfølgelig med at det var en treningskamp som i de forrige spillene fra Deadly Alliance og oppover, men neida. Fyren gikk berserk med blokking, våpen, hopping til siden og så videre. Klarte etterhvert å ta ham, men er det meningen det skal være så vanskelig? Om det er meningen jeg skal trene en stund før jeg prøver meg på Konquest, hva er da poenget med å lære meg slike enkle ting? * Jeg fant noen ting i Konquest som hansken til Kobra, knivene til Kira og så videre. Får jeg alt sammen med å gå gjennom Konquest på vanlig måte, eller må jeg lete etter noe? Er litt skuffet så langt, så akkurat nå aner jeg ikke helt hva jeg skal tro. Ble som sagt litt skuffet, spesielt siden alt i Krypt er oppført med navn (?) og stort sett alle folkene er åpnet fra før, men etter den første skuffelsen tok det seg opp igjen. Vil nok få det moro i Endurance etterhvert, og Konquest ser mye morsommere ut enn de to forrige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå