Gå til innhold

Kunne trengt noen tips til Mortal Kombat Armageddon

Anbefalte innlegg

Jeg fikk endelig dette spillet i dag (bedre sent en aldri?) og har noen få spørsmål.

* Når jeg går inn på Arcade er stort sett alle folkene låst opp allerede. Er dette virkelig normalt? Ble litt skuffet.

* Er det i det hele tatt mulig å spille med Wiimoten og nunchuck? Jeg prøvde med Scorpion en god stund i treningen, men hadde ikke sjanse å gjøre noe som helst presist nok. Jeg fikk til angrep som det spydet, Hellfire og teleportering, men jeg har ikke sjanse å bruke det presist nok til at det skal være noe vits i kamp. Det fungerer derimot helt fint med GameCube kontrolleren, så jeg holder meg til den uansett.

* I Konquest møtte jeg først Kobra uten å få noe som helst trening og slet med å ta ham. En liten stund senere fikk jeg opplæring i enkle angrep og små komboer, før jeg skulle bruke dem i en kamp. Jeg regnet selvfølgelig med at det var en treningskamp som i de forrige spillene fra Deadly Alliance og oppover, men neida. Fyren gikk berserk med blokking, våpen, hopping til siden og så videre. Klarte etterhvert å ta ham, men er det meningen det skal være så vanskelig? Om det er meningen jeg skal trene en stund før jeg prøver meg på Konquest, hva er da poenget med å lære meg slike enkle ting?

* Jeg fant noen ting i Konquest som hansken til Kobra, knivene til Kira og så videre. Får jeg alt sammen med å gå gjennom Konquest på vanlig måte, eller må jeg lete etter noe? Er litt skuffet så langt, så akkurat nå aner jeg ikke helt hva jeg skal tro. ;)

Ble som sagt litt skuffet, spesielt siden alt i Krypt er oppført med navn (?) og stort sett alle folkene er åpnet fra før, men etter den første skuffelsen tok det seg opp igjen. Vil nok få det moro i Endurance etterhvert, og Konquest ser mye morsommere ut enn de to forrige. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...