d0ffen_k Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Hei. Jeg skal ta lett lappen, og vil ha meg en som er 80cc+++ Den kan være brukt, ettersom jeg bare skal bruke 10.000 på den. som sakt skal jeg IKKE bruke mer en 6-12.000! jeg er nesten 190 høy, så det på ikke være en "pocket bike", jeg mener med det at jeg ikke vil sitte med knerne oppi tryne:P *Bør være 4-takts motor, men kan gå greit med 2-takt:) venlikst svar, eller senn en link av en got lett-mc =) MvH Kristoffer Endret 7. mai 2008 av d0ffen_k Lenke til kommentar
Generic Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 det er berre å ta seg en tur på finn.no Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 ja, men jeg vet ikke hva jeg skal lete etter:P Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Autodb.no har mange annonser. Der kan du skrive inn både kubikk og pris. I den prisklassen ville jeg kjøpt meg en Suzuki GP eller noe slik. Kansje også GN. Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 jeg har funnet ut at jeg heller skal ta moped lappen : /, for jeg har ikke råd til mc lappen og sykkel, så da blir det om noen kan hjelpe med moped:P? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg og flere av mine kamerater har Rieju. Ingen av oss har hatt problemer og de går bra uplombert. Kan ikke annet enn å anbefale dette merket. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Derbi Senda Yamaha DT Rieju Suzuki Honda Mange merker å velge mellom. Åssen type sykkel vil du ha? Scooter, racing, cross, SM...? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Rieju mrx er jo sykt tøff Ellers kan en derbi senda se fin ut om du diller med den Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvis du ska bruke max 12 000,- må du vel ha noe 4-takts "chopper" Finner mange på finn.no og autodb.no Suzuki, Honda og Yamaha har mange billige Edit: Yamaha YBR er billig Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 racing, cross eller chopper har jeg sett for meg:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå