Andeerik Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har tenkt å kjøpe et keyboard til et sted under 3000 kroner, men vet ikke hvor jeg kan få kjøpt det. Spiller bare for moro og vet ikke helt hva jeg skal se etter heller. Noen forslag? Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 jeg vet ikke om noen butikker, men jeg mener at yamaha selger keyboard, da kan du eventuelt sjekke deres nettside. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 FOr rimelige priser se på Sound1. Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Problemet med keyboards jeg finner på internett er at jeg ikke vet om noen butikker hvor jeg kan prøve dem og jeg kjøper ikke uten å ha prøvd det først, regner jeg med. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kanskje lurt å si hvor i landet du bor da. Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 hvis du finner en buttkjede som selger det kan du sikkert få sjekka hvor i landet de har butikker Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er vel musikkbutikker både i skien og sandefjord, Larvik vet jeg ikke Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Har nå funnet et keyboard (Yamaha PSRE403). Noen som har noen erfaring med dette? Godt å spille på osv? ... Endret 11. mai 2008 av ahe4ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå