Eremal Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er ikke achievements vi snakker om i denne tråden uansett, men hvordan få 100% complete på stats-skjermen inne i spillet. Men da må du jo ta alle achievements! xD Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) og det å få 100 % er jo også ett achievement i seg selv. Men føler at denne diskusjonen blir OT... Endret 9. mai 2008 av Kvalen Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er ikke achievements vi snakker om i denne tråden uansett, men hvordan få 100% complete på stats-skjermen inne i spillet. Men da må du jo ta alle achievements! xD Nei. Achievements og 100% completition har ingenting med hverandre å gjøre, foruten at du får en achievement for 100% completition.. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Men føler at denne diskusjonen blir OT... Ja, det er OT. Glemte hvilken tråd jeg var i, og hva som var topic, da jeg skrev mitt svar til NisseGutteN. Skulle egentlig bare være et kort svar på et par linjer, men så ble det heller en liten avhandling. Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kan man gjøre ferdig alle de andre side missions da story line er ferdig? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 2 % - CAR THEFTSAlle 30. Disse du får via tekstmelding. Når du har fullført en, tar det 6 timer før neste kommer (tror jeg). Hvordan starter disse? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 2 % - CAR THEFTSAlle 30. Disse du får via tekstmelding. Når du har fullført en, tar det 6 timer før neste kommer (tror jeg). Hvordan starter disse? Jeg fikk min første tekstmelding like etter ett oppdrag for Brucie. Husker ikke hvilket. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) 2 % - CAR THEFTSAlle 30. Disse du får via tekstmelding. Når du har fullført en, tar det 6 timer før neste kommer (tror jeg). Hvordan starter disse? Jeg fikk min første tekstmelding like etter ett oppdrag for Brucie. Husker ikke hvilket. Du får de vel rett etter du blir ferdig med siste oppdrag fra Brucie.. Dvs. 100% mission på Brucie Endret 23. mai 2008 av xelA Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er på 60% nå, har nettopp gjort "That Special Someone". Så fikk jeg en tlf av Jimmy P osv. Spilltetid: 27t, 35min. Tror dere jeg rekker Liberty City Minute achivementen? Vet ikke hvor mange missions jeg har igjen.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Syns det er nok å bare følge storyen jeg Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg er på 60% nå, har nettopp gjort "That Special Someone". Så fikk jeg en tlf av Jimmy P osv. Spilltetid: 27t, 35min. Tror dere jeg rekker Liberty City Minute achivementen? Vet ikke hvor mange missions jeg har igjen.. Du vil jo se hvor mange missions du har gjort, for å klare story er det 92-94 missions, litt avhengig av hvilke valg du tar. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det med Dart og sånn.. Må det bli borte på telefonlisten ? eller kan man bare gjøre det en gang med en person? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Det blir aldro borte fra telefonlisten for de personene som trengs for å få 100 %. Men det holder å gjøre det en gang. Husk å gjøre ALT som står på hver telefonliste. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg er på et oppdrag som heter ''Story Completed'' Da er det ikke flere oppdrag? da er det bare race og sånne ting igjen ?? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg er på et oppdrag som heter ''Story Completed'' Da er det ikke flere oppdrag? da er det bare race og sånne ting igjen ?? Ja. (Hoved historien er ferdig) Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg er på 60% nå, har nettopp gjort "That Special Someone". Så fikk jeg en tlf av Jimmy P osv. Spilltetid: 27t, 35min. Tror dere jeg rekker Liberty City Minute achivementen? Vet ikke hvor mange missions jeg har igjen.. Da skal du nok klare achivementen tror jeg. Hvis du feiler på noen av oppdragene er det bare å loade siste save For å være helt sikker. Aaaahh, endelig 100% Tok meg 65 timer Er det foresten noen som vet hvor det helikopteret man skal få for å skyte alle duene er? Endret 27. mai 2008 av j8rgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå