start1 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) jeg har myrhe ,sokolowski og reginiussen i diamantkort og 6 gullkort så om noen vil bytte bare svar Endret 8. mai 2008 av start1 Lenke til kommentar
aspire110 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 sapara i gull mot reginiussen Lenke til kommentar
96tark Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) sapara i gull mot reginiussen Jeg tror neppe han gjør det. Hvis du ser etter så står det at Reginiussen er i Diamant. Endret 7. mai 2008 av 96tark Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Chris-99 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 jeg har myrhe ,sokolowski og reginiussen i diamantkort og 6 gullkort så om noen vil bytte bare svar Frode Kippe, Daniel Fredheim Holm, Håkon Opdal, Benjamin Kibebe og Erlend Holm alle i gull for Sokolowski Lenke til kommentar
start1 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 det har dessverre kommet bedre bud enn det på melingene mine Lenke til kommentar
jspeed97 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 jeg har myrhe ,sokolowski og reginiussen i diamantkort og 6 gullkort så om noen vil bytte bare svar jeg byr kim andre madsen og paul obdifule i gull pluss paul obdifule i vanelig mot sokolowski i diamant Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tråden stenges da trådstarter ikke har fått oppdatert emnefeltet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg