Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 skjønner det.. men 3870x2 krever nå litt mer en 8800gt.. Prøv det gjerne i en annen PC med samme PSU og se om det fungerer. Etter du da har prøvd å funnet ut at det evt. fungerer med annen PSU. Har du tilgang til annen pc så er det gull.. lykke til! Tusen takk for all hjelpen=) tenkte og gå innom elkjøp med hele pc-en og håpe at en av folka der kan teste den i en av pc-ene deres=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) LØST: For andre som har lignende problem. Oppgrader Bios på hovedkortet til aller siste versjon, test ut siste Beta bios vis hovedkort levrandøren har dette. For de med Foxconn hovedkort: Oppgrader til Betabios 30G det er den siste beta biosen Dette fikset problemet for meg Et vanlig problem er at viftene spinner på 100% konstant. Fiksing for dette er og innstalere ASUS Smart doctor, dette fikset det hos meg. Men bruk siste oppdateringer fra ASUS sin nettside IKKE ati sine. Jeg prøvde det fra ati sine sider og viftene fortsatte og spinne. 600w Mist strømforsyning er nok til og drifte via 2x6 pin utgang og 1x6 1x8 strøm uttak=) Oppsummering: Foxconn Mars hovedkort fungerer med ASUS 3870x2 4Xdvi vis du bruker siste G30 bios. Håper dette hjelper andre=) Endret 9. mai 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fint at du kommer med tilbakemeldinger. Det hjelper oss andre hvis vi får lignene problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fint at du kommer med tilbakemeldinger.Det hjelper oss andre hvis vi får lignene problemer. Bare hyggelig og kunne hjelpe andre=) Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 jepp, gullegodt! jeg skal huske på å ikke ta seiern på forhånd neste gang:woot: bra det løste seg... veldig greit å sende en mld til forhandler og fortelle om problem/løsning, så har de mulighet til å fortelle andre kunder om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) jepp, gullegodt! jeg skal huske på å ikke ta seiern på forhånd neste gang:woot: bra det løste seg... veldig greit å sende en mld til forhandler og fortelle om problem/løsning, så har de mulighet til å fortelle andre kunder om det. Jeg tenkte og ringe de kl 09.00 når kundeservice åpner=) så de får vite det. Endret 9. mai 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå